maxim Posted September 29, 2010 Report Posted September 29, 2010 (edited) Hej, Jag har nu sökt anställning inom Försvaret och fick ett svar att jag ska in och göra olika tester samt intervju. Det jag undrar är om någon här har sökt anställning och genomfört dessa tester/intervju? Hur ser testerna ut? Och hur går intervjun till? Vad frågar dem osvosv..Liknar det psykologdelen man hade på mönstringen? Tacksam för svar! Edit: sökte till Livgardet. Edited September 29, 2010 by maxim Quote
samurai Posted September 29, 2010 Report Posted September 29, 2010 Troligtvis läkarundersökning, fystester och säkerhetssamtal. Fystesterna är nog inte så svåra, jag tror du gör beeptest och lite styrketester som armhävingar och situps till livgardet. Säkerhetssamtalet är typ om du blivit dömd för något tidigare, varför du vill bli soldat, om du vill åka på internationell tjänst bla bla bla.. Quote
Janjävlar Posted September 29, 2010 Report Posted September 29, 2010 Finns redan ett antal trådar gällande detta! Läs igenom denna till att börja med: http://forum.soldf.com/index.php?/topic/46590-gmu-20102011/ Quote
Recommended Posts