Jump to content

Recommended Posts

Posted
Har blivit erbjuden anställning, är riktigt sugen faktiskt. Hatar ju mitt civila jobb! Det är bara synd att lönen är så sjukt låg, men det kanske vägs upp av att jobbet är grymt roligt? :)

får du spränga och skjuta saker på ditt civila jobb? :D

Posted

Hepp inte ett ljud har man hört.

Fast det blir väl att söka igen under hösten och kanske trilla in i gemenskapen efter nyår. :lala:

Lycka till där uppe!

Posted

Jag har blivit erbjuden en anställning på Lv6 och jag har tackat ja ,ska bara göra en hälsoundersökning hos dom och sen är det klart! :lala:

Posted

jag väntar på brevet som ska svaras på och papper angående hälsoansökan. men det bör ju komma i början på nästa vecka

Posted

Jag fick mitt skickat via e-post så jag fick svaret samma dag som de hade beslutat vilka de skulle anställa...allafall den plutonen jag ska vara hos.

Posted

mig ringde dom och meddelade sitt beslut, jag skulle få ett brev som jag var tvungen att svara skriftligt på.

Posted (edited)

Ah, okej. Kanske variera från befäl till befäl. Jag fick välja mellan att svara tillbaka via e-post eller brev om jag acceptera anställningen. Vem vet. jag kanske får ett brev ändå som jag ska skriva på.

Edit: Vad ska ni jobba som förresten?

Edited by Johnsson
Posted

Jag fick brev idag men det var bara en kopia av det e-post jag fick. Men har redan bokat en tid om läkarundersökning på LvReg. Men jag gissar på att du får nog ditt brev idag eller imorgon.

Posted

Jag fick brev idag men det var bara en kopia av det e-post jag fick. Men har redan bokat en tid om läkarundersökning på LvReg. Men jag gissar på att du får nog ditt brev idag eller imorgon.

mitt kom igår med, nu ska det bara bokas en läkarundersökning så är de klart sen

• 2 weeks later...
Posted

då har jag fått brev angående uppstart samt ett mail där man ville ha samtliga förnamn för att kunna skapa en mil.se mail. hur går det för er andra?

• 1 month later...