Guest fillebong Posted April 18, 2003 Report Posted April 18, 2003 Stockholmarn. jag var också på info dagen på p10 och skall också rycka in som pionjär sa dom. vilket "led" gick du i på rundvandringen? Quote
Stockholmarn Posted April 19, 2003 Author Report Posted April 19, 2003 Stockholmarn. jag var också på info dagen på p10 och skall också rycka in som pionjär sa dom. vilket "led" gick du i på rundvandringen? "Filip-Ceasar" om jag inte minns helt fel. Quote
Guest fillebong Posted April 19, 2003 Report Posted April 19, 2003 Stockholmarn. jag var också på info dagen på p10 och skall också rycka in som pionjär sa dom. vilket "led" gick du i på rundvandringen? "Filip-Ceasar" om jag inte minns helt fel. jag var i första ledet. tror att det var "gustav-cesar" Quote
Stockholmarn Posted April 20, 2003 Author Report Posted April 20, 2003 (edited) jag var i första ledet. tror att det var "gustav-cesar" Ok, vad ska du ligga inne som då? Edited April 20, 2003 by Stockholmarn Quote
Guest fillebong Posted April 21, 2003 Report Posted April 21, 2003 på mina papper står det fältarbetsgrubbefäl. vilket enligt de på p10 skulle det betyda att jag skulle bli pionjär. vad skulle du vara då? Quote
hellmut Posted April 21, 2003 Report Posted April 21, 2003 på mina papper står det fältarbetsgrubbefäl. vilket enligt de på p10 skulle det betyda att jag skulle bli pionjär. vad skulle du vara då? pionjär! då blir det nog 7:e komp. om 7:e är kvar i samma byggnad som när jag bodde på p-10 så bor ni ovan på sjukan. 30 m från matsalen!!!! Quote
Stockholmarn Posted April 23, 2003 Author Report Posted April 23, 2003 på mina papper står det fältarbetsgrubbefäl. vilket enligt de på p10 skulle det betyda att jag skulle bli pionjär. vad skulle du vara då? Motorredskapsgruppbefäl. Vad nu det egentligen går ut på.. Quote
Sillen Posted August 20, 2003 Report Posted August 20, 2003 Skulle vara trevligt om nån av er som ryckt in på P10 nu skulle kunna skriva lite om hur det är där. Regementet i allmänhet och pionjärkompaniet i synnerhet Jag försöker byta till fältarbets gb, så... Quote
Recommended Posts