LeadHead Posted March 22, 2003 Report Posted March 22, 2003 Men att en övning SKALL vara givande samt lärorik, dit kan jag sträcka mig...... Blir så trött av att ständigt höra detta "det ska vara roligt" FY F*N alltså !!!! Men det är ju just sånt som är givande och lärorikt som är roligt, eller? ;) Quote
flygbasjägarn Posted March 23, 2003 Report Posted March 23, 2003 Förvisso !! Men det finns ju undantag oxo- NBC eller f'låt ABC-Tjänst är (tycker jag) inte så helhysteriskt roligt. Men, det är ju minst sagt bannat nyttigt och givande !! Likaså sjukvårdstjänst ligger inte heller på min topp tio-lista, men är oxo förbaskat nyttigt att kunna. Förstår du nu vad jag menar ? Quote
serg. Runander Posted March 25, 2003 Report Posted March 25, 2003 man behöver faktiskt inte anstränga sig så man får blodsmak för att göra det lite mer roligt. (inlägg från en som tycker att nbc och sjukvård är roligt) skyddstjänsten i flottan den är rolig den! ) Quote
Vargbroder Posted March 25, 2003 Report Posted March 25, 2003 "Uraktlåtenhet att handla ligger en befälhavare mera till last än misstag i fråga om val av medel" Skylten sitter på livskvadron, K3. Ah... KBS! Den skylten har man stått och blängt på några gånger. Vackert! Är Lt Ekfeldt fortfarande adjutant (C Karlsborg )? Quote
Recommended Posts