M203 Posted February 21, 2004 Report Share Posted February 21, 2004 (edited) Här kommer en liten förevisning av ag90 med en stel usmc kille. http://www.student.lu.se/~eng99pra/Barrett...monstration.ram (11,5 mb) Ha det EDIT: la till filstorlek EDIT: länk borta Edited April 10, 2004 by M203 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted February 21, 2004 Report Share Posted February 21, 2004 får man fråga med vilket program man spelar upp .ram filer??? verkar inte som jag har det nämligen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeBe Posted February 21, 2004 Report Share Posted February 21, 2004 RealPlayer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted February 21, 2004 Report Share Posted February 21, 2004 japp, det funkar stel är det minsta man kan säga.... hyfsad skyt verkar det dock som.... mtp eldhastigheten och träffresultatet när han skjuter på kassaskåpet (?) det sista... iofs vet jag ju inte avståndet till målet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kanna Posted February 21, 2004 Report Share Posted February 21, 2004 Trevligt. Får mig att minnas mitt hittills enda avfyrade skott med AG 90 med välbehag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Archon- Posted February 22, 2004 Report Share Posted February 22, 2004 Lite OT: Jag kan rekommendera att man använder Media Player Classic (gamla mediaspelaren för windows) och installerar "Real Alternative" och "Quicktime Alternative" (codexar) så slipper man både realtime och quicktime och man kan använda samma spelare till alla videoformat. Här kan man hitta dessa prylar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts