zultan Posted February 11, 2004 Report Share Posted February 11, 2004 Hej! Någon som vet vart jag kan hitta en bra Digitalvideokamera för ca 4000 kronor? Jag tänkte filma när jag och mina polare åker skateboard... Jag vill ha mini dv band, progressiv slutare, 10 optisk zoom minst... Någon som har nåt bra förslag? 4000 kr ungefär... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeppe Posted February 11, 2004 Report Share Posted February 11, 2004 På [Cyberphoto har dom bra priser tycker då jag. Du kan ju kolla runt där.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted February 11, 2004 Forumsledning Report Share Posted February 11, 2004 En progressiv för 4000 ??! wow.. finns det ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zultan Posted February 11, 2004 Author Report Share Posted February 11, 2004 tackar. japp det finns, jag hittade en på pricerunner som ligger bäst till på min köpa lista ju nu. =) http://se.pricerunner.com/sound-and-vision.../145386/details där är länken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted February 11, 2004 Forumsledning Report Share Posted February 11, 2004 mmh.. jaha du menar Progressive Scan CCD ..alltså vid stillbildstagning. Jag trodde du menar när man filmar.. där e priserna för en sån kamera 4000 + en 0 till Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lt P Posted February 12, 2004 Report Share Posted February 12, 2004 Jag köpte just en Mustek DV4000 som kostade 1500:- på nätet. Den innehåller video (640x480), kamera (4 megapixels), digital voicerecorder, mp3-spelare, och en kortläsarfunktion samt USB portable disk funktion. Löjligt liten med 82*33*62 mm och 94 grams vikt. Ingen proffskamera förstås, men helt OK för att ha kul med som en förstagångskamera. Finns via Pricerunner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ABP Posted February 12, 2004 Report Share Posted February 12, 2004 Fast nu är det stor skillnad mellan formaten oavsett om det är en proffskamera eller inte. Allt handlar om vad du vill ha ut av det. Men vill du ha en videokamera så bör man ha Digital8 alt miniDV, kvaliten skiljer sig ganska mycket från stillbildkamerors videokvalite. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.