Millitant HV-are Posted February 3, 2004 Report Share Posted February 3, 2004 Vid återträffen i fjor hörde jag talas om att det skulle, hade planerats en återresa för att se hur det ser ut i dag och vad som har hänt sedan man var där sist. Undrar om någon hört något mer om detta? Eller var det bara jag som hörde fel..?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted February 5, 2004 Report Share Posted February 5, 2004 Har inte hört något om det men det låter ju kul. The Swede Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PBV_Hansen Posted February 6, 2004 Report Share Posted February 6, 2004 Jag fick detta e-post av min kompanichef på 8:de i julas... Det skickades till många inom 8:de, jag har korta ner det till det viktigaste. Hej gamla Balkanbröder! Det finns en del som vill återvända som turister till Bosnien under kommande vår och därmed fira 10 års jubileet av vår återkomst hem till Sverige. Jag avser att undersöka saken under början av 2004, men jag behöver också veta om det finns intresse för detta, informera mig i så fall. Jag önskar Dig och dina nära och kära en riktigt God jul och Gott Nytt År. Med Julhälsningar Håkan B Jag har anmält mig!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Millitant HV-are Posted February 9, 2004 Author Report Share Posted February 9, 2004 Jag fick detta e-post av min kompanichef på 8:de i julas...Det skickades till många inom 8:de, jag har korta ner det till det viktigaste. Hej gamla Balkanbröder! Det finns en del som vill återvända som turister till Bosnien under kommande vår och därmed fira 10 års jubileet av vår återkomst hem till Sverige. Jag avser att undersöka saken under början av 2004, men jag behöver också veta om det finns intresse för detta, informera mig i så fall. Jag önskar Dig och dina nära och kära en riktigt God jul och Gott Nytt År. Med Julhälsningar Håkan B Jag har anmält mig!!! kan du skicka över hans adress så jag kan anmäla mig också... B) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
misilias Posted February 9, 2004 Report Share Posted February 9, 2004 Måste man vara en BA01:a för att få åka? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts