Guest DLAN Posted February 2, 2004 Report Share Posted February 2, 2004 Jag bara undrar vilken tryckpunkt AK5 har (i kilo). Nån som har koll? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inf Posted February 2, 2004 Report Share Posted February 2, 2004 Det varierar mellan individer, men vid kontroll måste avtryckskraften vara minst 30 N, annars får vapnet skjutförbud och avtrycket åtgärdas. Kontroll sker med vikt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vikström Posted February 3, 2004 Report Share Posted February 3, 2004 tror att jag läst 9-10pounds men är väldigt osäker. men som sagt så varierar det individuellt. min bössa under gu hade ganska högt tryck vilket inte var bra för träffbilden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Trigger Posted February 10, 2004 Report Share Posted February 10, 2004 Mina befäl säger alltid när de inte kan svara på en teknisk fråga att den som kan sånt aldrig har varit ute å pangat nån gång utan att de är kontorsråttor. Så jag säger de samma *ler* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts