Pi PI Posted January 30, 2004 Report Share Posted January 30, 2004 Hej! Har någon bandat programmet Efterlyst i TV 3 som sändes 2004-01-29 22.00?? Jag lyckades missa detta och ser inte att någon repris är programsatt. " Efterlyst special: dörrvakter Bara under den senaste månaden har tre dörrvakter skottskadats i Sverige och ytterligare en har skjutits till döds. I kvällens Efterlyst Special följer vi några dörrvakter i deras arbete utanför Stockholms innekrogar. De visar upp en motsägelsefull värld. Festande och glada människor sida vid sida med drogmissbrukare och hårt beväpnade yrkeskriminella, som inte drar sig för att rikta sina vapen mot dörrvakterna. För att sätta sig in i dörrvakternas situation låter vi en välkänd medlem av redaktionen bli skjuten med ett skarpladdat vapen. " Pi Link to comment Share on other sites More sharing options...
FunkerL Posted February 1, 2004 Report Share Posted February 1, 2004 Har inte bandat det, men jag kan tipsa dig om att det pågår en intensiv diskussion om programmet på www.polisman.com just nu.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pi PI Posted February 2, 2004 Author Report Share Posted February 2, 2004 Har inte bandat det, men jag kan tipsa dig om att det pågår en intensiv diskussion om programmet på www.polisman.com just nu.... Tackar! Skall kolla om någon där har bandat. Pi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.