Jump to content

Min Hemsida

PingisÖga

Recommended Posts

PinginÖga: Läs igenom din engelska... Det kryllar av stav- och grammatiska fel...

Sabbar intrycket rejält.

Om du behöver en ordbok, kolla på lexin.

Sen är jag lite allergisk mot svart backgrund, men på clansidor kan det fungera :)

Byt ut mörkröd text => Ljusröd text

tillägg:

Ifall du ska ha en tysk/rysk prägel på sidan, varför har du då US-cammo på knapparna? US-gradbeteckningar? varför inte hålla sig till tyska eller ryska?

Personligen tycker jag inte om att se den rödaflaggan längst upp till vänster.

Nja, som övriga språkare sagt så byt font färg. Går inte att läsa!

Knapparna ska ju inte gå i woodland camo om det är rysk-tysk clan. Byt!

Om inte jag har helt fel för mig så finns det finare tyska flaggor att använda än den du har nu. Passar inte riktigt, tycker jag.

NordicGamers webdesignsforum Kan kanske ge något?

• Forumsledning

Mina förslag på förbättingar

1. Bättre kontrast på texten, annan font.

2. Skaffa en förstasida

3. Inledande text på förstasidan som förklarar vad det är sidan handlar om och vilka ni är, syfte etc. De som inte är insatta i spelvärlden fattar inte att det rör sig om en spelclan utan kanske tror det är en historisk site om konflikten. Gärna lite snygga bilder /skrämdumpar som foton.

4. Bort med Woodland cammon från knapparna och bättre kontrast, prova "Glow" , "drop shadow" eller Stroke i ljus färg på texten.

Coolt typsnitt på knapparna tycker jag.

5. Patronerna med namn är lite väl stora eller är placerade dåligt. Man skall inte behöva scrolla i en meny när man kör i 1280x1024 som jag gör.

6. Profilerna på medlemmar behöver piffas upp. ingen amerikansk grad, bild på favvo vapnet. Feta alla rubrikerna i texten så blir det bättre.

Namn: Nils

Motto: Train Hard - Fight Easy

7.Gärna riktigt ansiktsfoto på medlemmen i profil eller varför inte montage i sovjetisk uniform.

8. Om det är sovjetisk klan varför ha Nazi-flaggan längst till vänster? Det är oftast där i västerlännigar tenderar att börja scanna av en sida.

Sen är det jäkligt lätt att klaga... men jag tror du kan få till det rätt hygligt om du tar dig lite tid. Du verkar ju kunna använda Photoshop och ha en känsla för hur det ska se ut.

Lycka till

Tack så hemskt mycket för hjälpen ska försöka fixa det omedelbart så att alla som har skrivit här blir nöjda (skäms för mina stav fel jag som har Mvg i engelska :unsure: ) aja i alla fall tack för hjälpen :)

PinigsÖga :baskerKav:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...