zultan Posted January 25, 2004 Report Share Posted January 25, 2004 Har inte hittat så mycket om hur det är att vara Bevakningssoldat på I19 i Boden. Så nu hoppas jag att lite folk börjar berätta så mycket som möjligt så blir iallfall jag glad. Ska rycka in där Januari 2005 som bevakninsgruppchef. //Jimmy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingbat/I19 Posted January 25, 2004 Report Share Posted January 25, 2004 (edited) http://forum.SoldF.com/in...wtopic=8533&hl= Varför startar du en tråd till med samma ämne? Edited January 25, 2004 by Ingbat/I19 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zultan Posted January 25, 2004 Author Report Share Posted January 25, 2004 ooops =/, men men nu kanske nytt folk skriver något kul... blev inte så väldans mycket svar förra gången... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zultan Posted January 25, 2004 Author Report Share Posted January 25, 2004 Skulle vara kul och veta om man verkligen blir insatssoldat uppe i Boden på I19. Det är vad jag har hört iallfall, men jag är inte helt säker på det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts