PBV_Hansen Posted January 6, 2004 Report Share Posted January 6, 2004 Tjena Jag hittade en intressant länk till våra "kära" fältartister, det fanns ifrån många olika missioner samt osså bilder, värt ett besök. fältartister Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pego Posted January 6, 2004 Report Share Posted January 6, 2004 Sara Downey är ju så fräsch! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Panzarpluttt Posted January 22, 2004 Report Share Posted January 22, 2004 Tjena Jag hittade en intressant länk till våra "kära" fältartister, det fanns ifrån många olika missioner samt osså bilder, värt ett besök. fältartister Men inte från BA01.....kass eller du var inte där Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimbo Posted January 22, 2004 Report Share Posted January 22, 2004 Hittade mig själv ju! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haegg Posted January 22, 2004 Report Share Posted January 22, 2004 Men däremot finns det bilder från spektaklet de skickade ner till BA02. Kalla mig konservativ men Babsan var inte vad jag hade hoppats på. Sveriges rykte som ett mycket liberalt land fick sig visserligen ytterligare en skjuts framåt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sillen Posted January 22, 2004 Report Share Posted January 22, 2004 Måste säga att det här kortet ger lite fel associationer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted January 22, 2004 Forumsledning Report Share Posted January 22, 2004 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smocken Posted January 22, 2004 Report Share Posted January 22, 2004 Måste säga att det här kortet ger lite fel associationer. LMAO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knekt Posted January 22, 2004 Report Share Posted January 22, 2004 Den här damen har signerat min mage! :-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
APC-mannen Posted January 22, 2004 Report Share Posted January 22, 2004 Den här damen har signerat min mage! :-D Det har du aldrig berättat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knekt Posted January 22, 2004 Report Share Posted January 22, 2004 Den här damen har signerat min mage! :-D Det har du aldrig berättat! Vad fasen... du var ju med den kvällen! Har nån bild nånstans där jag glatt visar upp konstverket. Men mycket kan ju förklaras av tolkningen av "inte synbart berusad": det beror på vem som tittar! Och på Bomben var det ju lite halvskumt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PBV_Hansen Posted January 23, 2004 Author Report Share Posted January 23, 2004 Tjena Jag hittade en intressant länk till våra "kära" fältartister, det fanns ifrån många olika missioner samt osså bilder, värt ett besök. fältartister Men inte från BA01.....kass eller du var inte där Jo jag var där på BA01 8 komp, visst lite dåligt att det saknas en länk till BA01, bilder finns det om de inte har. Det borde de ju fixa ASAP !!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PBV_Hansen Posted January 23, 2004 Author Report Share Posted January 23, 2004 ???? Kollade i mina fotoalbum ifrån BA01, hittade inga bilder ifrån några fältartister ??? Vet någon om det var några och i så fall när (så jag kan se vad jag gjorde då, har datumar på fotona)? kanske jag var på Leave ??? Skumt ! Någon klok soldat som kan upplysa en förvirrad soldat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ace Posted January 23, 2004 Report Share Posted January 23, 2004 (edited) ???? Kollade i mina fotoalbum ifrån BA01, hittade inga bilder ifrån några fältartister ??? Vet någon om det var några och i så fall när (så jag kan se vad jag gjorde då, har datumar på fotona)? kanske jag var på Leave ??? Skumt ! Någon klok soldat som kan upplysa en förvirrad soldat Mina anteckningar säger att fältartisterna var hos oss runt vecka 6 -94. Den 10/2 på 10:e och 12/2 på VL. Övriga kompanier har jag ingen koll på... B) Dagboken säger också att dragplåstret hette Zia Lindberg och jag har ett foto på John Houdi med ett knippe cigg i käften. (ungefär så...) För övrigt lirade bandet på återträffen i somras (dock utan Zia) /Ace (klok soldat? ) Edited January 23, 2004 by Ace Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smocken Posted March 22, 2004 Report Share Posted March 22, 2004 Det verkar som det är redan dax för fältartister i Liberia. http://www.fbu.se/specorg/faltartist/nyheter/5409.html Hmm dom skall ju komma på slutet ju! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vc_90 Posted March 23, 2004 Report Share Posted March 23, 2004 nja, 17 maj var det de skulle rycka in. Inte är 2 månader sådär jättetidigt va? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted March 23, 2004 Forumsledning Report Share Posted March 23, 2004 jo.. lite tidigt är det.. helst komma i slutet av missionen, tidigast efter halva missionen är min personliga åsikt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
losec Posted March 23, 2004 Report Share Posted March 23, 2004 Livsfarlig tråd. Man blir ju hur sugen som helst på att åka igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
braxen Posted April 1, 2004 Report Share Posted April 1, 2004 När Orup var på L110 så var det ett jävla drag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YxBobo Posted April 7, 2004 Report Share Posted April 7, 2004 Den här damen har signerat min mage! :-D Och jag har spenderat större delen av en dryg vecka tillsammans med henne. Himla trevlig tjej, Tessan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
murdoc Posted April 10, 2004 Report Share Posted April 10, 2004 jo.. lite tidigt är det.. helst komma i slutet av missionen, tidigast efter halva missionen är min personliga åsikt. Fältartisterna ska komma när vi har leave-stopp i mitten på missionen så att alla kan närvara.Vi kommer även att ha medaljcermoni under den tiden,Sverige har sökt dispens för att få dela ut medaljen innan 90 dagar.(så att alla kan närvara) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning henke Posted April 11, 2004 Forumsledning Report Share Posted April 11, 2004 De svenska fältartisterna i all ära i sina M90-uniformer, men bäst på KS06 var nog finska fältartisten Linda Lampenius. Wellfare trodde inte så många skulle komma så det blev Muddy Mess och man tog inte ens ut soffor eller biljardbordet. Behöver väl knappast tillägga att man behövde inte vara Sherlock Holmes för att räkna ut att det var PACKAT och att digitalkamerorna blixtrade konstant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pelle Posted April 11, 2004 Report Share Posted April 11, 2004 Har också en bild därifrån... Kan intyga att det verkligen var trångt, det gick helt enkelt inte att ta sig fram genom mässen. Sillar i en konservburk har gott om plats i jämförelse... Bästa bilden jag tog på hela missionen tror jag... :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts