GRK-apan Posted December 30, 2003 Report Share Posted December 30, 2003 Det låter ju inte direkt positivt för utvecklingen på Balkan. Läs själva Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingbat/I19 Posted December 30, 2003 Report Share Posted December 30, 2003 Kan bli en politisk disskussion det här, men iaf. Som jag förstod det så har de västvänliga partierna tillräckligt med röster för att bilda en koalitionsregering. Kan vara svårt då det finns stora motsättningar mellan dessa men det vore bra om de kunde lägga dessa åt sidan för att göra det som är bäst för nationens framtid. Så, det var min åsikt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Froddan Posted December 31, 2003 Report Share Posted December 31, 2003 Och milosevic får troligtvis en plats i parlamentet... det är otäckt. :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gusten Posted January 1, 2004 Report Share Posted January 1, 2004 (edited) Och milosevic får troligtvis en plats i parlamentet... det är otäckt. :( Bara det inte blir: Here we go again....... :( /Gusten Edited January 1, 2004 by Gusten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfAlfa2 Posted January 24, 2004 Report Share Posted January 24, 2004 Europa har alltid haft problem med balkan men jag tror att om man hjälper dem i rätt riktning så (ekonomiskt och politiskt) så går det nog att lösa men man får vara finskänslig och ha fingertoppkänsla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts