mace Posted December 27, 2003 Report Share Posted December 27, 2003 (edited) God kväll, kamrater! Min styvfars systerson ska under stor vånda rycka in som KB, I19, Pansarskytte nästa år. Han känner väl inte riktigt för det utan tycker att det tar för lång tid o.s.v. Dock gör jag allt för att få honom intresserad och söker med ljus och lykta efter info om utb. Är det någon här som legat inne på liknande tjänst som kan berätta vad tjänsten går ut på och vad han kan få syssla med. Deras hemsida är ju inget under av information. Hoppas att någon kan hjälpa mig med detta. Tack på förhand. Edit: Hittade lite på Lumpen.nu men inte riktigt vad jag sökte efter. Edited December 27, 2003 by mace Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Posted December 27, 2003 Report Share Posted December 27, 2003 Här är en tråd där jag raddade upp alla KB-tjänster på ett vanligt pansarskyttekompani: http://forum.SoldF.com/in...wtopic=5748&hl= Tilläggas bör väll att man på I19 som på de flesta andra ställen bestämmer vart KB hamnar under försteget. Lite att köpa grisen i säcken. Men på psk blir det kul, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mace Posted December 27, 2003 Author Report Share Posted December 27, 2003 Tack för svaret. Hoppas att det hjälper. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts