Devil_Dogs Posted December 25, 2003 Report Share Posted December 25, 2003 Hej hej Jag har länge sökt efter en del dokumentärer som jag hemskt gärna skulle vilja köpa, det är följande: 1. MARINE Earning the Title DVD 2. The Making of a Marine DVD 3. US Marines First to fight DVD 4. The Crucible, The New, The Proud DVD 5. Marine Corps Marksmanship DVD Och även lite annat, vet ni någonstans här i Sverige som jag kan få tag på dessa? Om ni vet någon webbsida man kan få tag på dom ifrån? Annars får jag beställa ifrån USA i värsta fall. Tack på förhand Mattias Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Engström Posted December 25, 2003 Report Share Posted December 25, 2003 Eftersom dom endast verkar finnas i region 1 så lär det vara enklast och billigast att beställa från USA. Annars kan Amazon i England funka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Devil_Dogs Posted December 25, 2003 Author Report Share Posted December 25, 2003 Yes, får beställa från USA, det blir ju inte alls så mycket dyrare faktiskt, hade väntat mig större skillnad, gäller att man hittar rätt affärer ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest strvkomp Posted December 25, 2003 Report Share Posted December 25, 2003 Pröva Amazon i England. De brukar ha det mesta plus att det går snabbara att få hem det och är oftats billigare än Amazon i USA. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Devil_Dogs Posted December 25, 2003 Author Report Share Posted December 25, 2003 Okej, ska kolla det med, tack för era tips... Kan nog bli något vettigt av det hela ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzerfaust Posted December 27, 2003 Report Share Posted December 27, 2003 Okej, ska kolla det med, tack för era tips... Kan nog bli något vettigt av det hela ;) Annars kan du prova med svenska företag så skickar dom efter åt dig. Så gör jag, lite enklare. Funkar som vanligt då fast man företaget i Svergie funkar bara som en mellan hand. Tror inte typ DVDON eller Ginza pysslar med sånt, men det finns massa mindre företag som kan skicka hem filmer åt dig. dom kan få tag i princip allt som finns. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bushman Posted December 27, 2003 Report Share Posted December 27, 2003 DVD-norden har en hylla med dokumentärer i sina butiker. men jag har aldrig beganat deras tjänster, de har lite för höga priser för att jag skall handla av dem. känns lite som: "man kan lura svensson om man tutar i honom att filmer visst kostar så här mycket i resten av eu" känd taktik från cd-skivans födelse, som håller än i dag. vet ej om de säljer på nätet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jed Posted December 30, 2003 Report Share Posted December 30, 2003 Billigt och bra ställe att köpa filmer på: http://www.cd-wow.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.