Patrik Posted December 23, 2003 Report Share Posted December 23, 2003 Vet inte ifall nån var med härifrån, själv låg jag på QL. Mycket trevlig läsning och många bra bilder som även följde med på cd. citat ur boken "FE, STRIGRUPPEN. Kompaniets egen schweiziska armékniv utgjordes av en extrem Stockholmare, en ultimat Göteborgare(jag), en first-class Malöit, samt en hederlig landsortsbo från Sätila, en ort som vi aldrig riktigt fick grepp om var den låg. PBV:n parkerades på deltid hos tunga rep och gruppen sysselsatte sig med "driving miss Daisy" (KC-taxi), Eskort av skolbarn, signalcenter,upk-rek,karttjänst och LNO-arbete, samt medverkade varhelst hjälp behövdes. När vi väl valde att plocka fram Häggo-monstret ur sin håla borta på tunga rep så bemmanade vi stolt QLblue, varifrån kompaniet leddes under flertalet operationer. "Pejbävään" är tveklöst mäktigast i QL:s AOR" nån mer som haft PBV302 med VRN: 264864? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mojo Posted December 24, 2003 Report Share Posted December 24, 2003 Fick den också igår.. lustig läsning /CS, SL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bamse Posted December 28, 2003 Report Share Posted December 28, 2003 PBV:n parkerades på deltid hos tunga rep Hmmm ........ Bara deltid ? Tyckte något gick sönder på den så fort ni var ute B) Nä.. Bara lite avundsjuk att jag inte fick nöjet att åka med vidundret... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Posted December 28, 2003 Author Report Share Posted December 28, 2003 några gånger hade vi den ute för att folk skulle baccisåka lite, men en vis sisuförare på bravo lyckades ju rasa växellådan på den , men då fick ju min förare ta på sig det. :P måttligt populärt av TC. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts