Camilla Posted January 31, 2006 Report Share Posted January 31, 2006 Jag gillar din mammas drömtolkningar, och jag blir jättetröstad av dina svar! Jo, jag och min pojkvän har inga problem med att prata. Vi pratar om allt och han vet att jag mår skit när han är på mission. Min underläpp har darrat hela dagen och när telefonen ringde och det var han, så började jag storböla. Samtalet blev mest en massa gråthulkande från mig sida. Han är underbar och försöker trösta och lugna så mycket han kan, och jag känner mig alltid "renad" när han ringt. Sedan byggs det på några dagar och så kommer psykfallet fram igen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
linda25 Posted January 31, 2006 Author Report Share Posted January 31, 2006 Jasså Din var också i Liberia? Vad var han där som? Hur pigg var du på att han skulle åka igen då? Ja det ska verkligen bli skönt med semester nu... Nästa vecka drar vi.. Linda25,Jo, jag såg att den startades 2003. Det är bra att den fortfarande är aktuell. Min gubbe var i Liberia samtidigt som din. Var in här några gånger då, men kom mig aldrig för att skriva. Åååh Thailand - mitt favorit resmål. Du kommer att älska det landet. De ständigt leende människorna. Njut av semestern! Det blir ju lätt en dragning till fler missioner, det är svårt för de att sluta. Antar att jag får invänta tills min gubbe blir för gammal - men det är måååånga år kvar tills han faller på ålderssnöret... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elvira Posted January 31, 2006 Report Share Posted January 31, 2006 (edited) Jasså Din var också i Liberia? Vad var han där som? Hur pigg var du på att han skulle åka igen då? Ja det ska verkligen bli skönt med semester nu... Nästa vecka drar vi.. Linda25, Jo, jag såg att den startades 2003. Det är bra att den fortfarande är aktuell. Min gubbe var i Liberia samtidigt som din. Var in här några gånger då, men kom mig aldrig för att skriva. Åååh Thailand - mitt favorit resmål. Du kommer att älska det landet. De ständigt leende människorna. Njut av semestern! Det blir ju lätt en dragning till fler missioner, det är svårt för de att sluta. Antar att jag får invänta tills min gubbe blir för gammal - men det är måååånga år kvar tills han faller på ålderssnöret... Önskar Er en trevlig semester i mangohimlens land. Passa på att äta färsk ananas, den materialiserar alla sinnen *grymt gott*. Är helt ärligt, jätteavis på Er *skratt* Edit: tog bort infon om sambon, skickar ett PM till dig Linda. Jag gillar din mammas drömtolkningar, och jag blir jättetröstad av dina svar! Jo, jag och min pojkvän har inga problem med att prata. Vi pratar om allt och han vet att jag mår skit när han är på mission. Min underläpp har darrat hela dagen och när telefonen ringde och det var han, så började jag storböla. Samtalet blev mest en massa gråthulkande från mig sida. Han är underbar och försöker trösta och lugna så mycket han kan, och jag känner mig alltid "renad" när han ringt. Sedan byggs det på några dagar och så kommer psykfallet fram igen När de åker iväg så får de räkna med att vi bryter ihop emellanåt. Det kan ju inte alltid vara frid och fröjd med känslorna. Edited February 1, 2006 by Elvira Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mizzcat Posted January 31, 2006 Report Share Posted January 31, 2006 Elvira, gud vad skönt att ni bara har två veckor kvar. Mjölkpaketen är verkligen en höjdpunkt! Jag blir inte ledsen att höra det, snarare ger det hopp om att det går att klara av! Snart 5 veckor kvar för oss bara. Hur länge ska din kille vara borta sen då? Haha, det roliga är att jag flyttade när han var i Liberia för snart ett år sen också. Så han slapp undan två gånger ;) Nåja, han får vara med och packa den här gången iaf! (Jag flyttar in efter att han åkt ner igen) Som tur är har jag två starka bröder som hjälper mig att bära också Camilla, jag känner verkligen med dig. Skönt att han kunde ringa iaf, håller verkligen med om att man blir som en ny människa efter samtalen. Vi finns här och lyssnar på dig, det vet du! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elvira Posted January 31, 2006 Report Share Posted January 31, 2006 (edited) Elvira, gud vad skönt att ni bara har två veckor kvar. Mjölkpaketen är verkligen en höjdpunkt! Jag blir inte ledsen att höra det, snarare ger det hopp om att det går att klara av! Snart 5 veckor kvar för oss bara. Hur länge ska din kille vara borta sen då? Haha, det roliga är att jag flyttade när han var i Liberia för snart ett år sen också. Så han slapp undan två gånger ;) Nåja, han får vara med och packa den här gången iaf! (Jag flyttar in efter att han åkt ner igen) Som tur är har jag två starka bröder som hjälper mig att bära också Camilla, jag känner verkligen med dig. Skönt att han kunde ringa iaf, håller verkligen med om att man blir som en ny människa efter samtalen. Vi finns här och lyssnar på dig, det vet du! Mizzcat, vilken rackare som smiter undan, 2 gånger ! Ja, du får se till att han packar upp, för nåt tråkgöra ska de också ha... Efter leaven så är det inte så länge kvar. Börjar bli nerförsbacke nu. Det ryktas om att han ska åka hem tidigare, får se hur det slutar. Han har blajjat på om 3 datum för hemrotation. Ego-Elvira hoppas att det blir i början av april…fast då kanske han måste stanna och jobba på Livgardet *suck* Då är det nästan bättre att han är där nere. Edit: menar ju givetvis att han ska hjälpa dig att packa ner och inte upp (svårt att göra det när han inte är hemma då) som jag skrev*vimsiga Vira* Edited January 31, 2006 by Elvira Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elpa Posted February 1, 2006 Report Share Posted February 1, 2006 Till Camilla: Lite så där i efterhand, jag vet... Var inte orolig om han inte ringer, för så är det ibland som Krook skrev. Det är när NÅN ANNAN ringer som man kan börja bli orolig... Min storebror sa det till mig när han skulle dra på sin andra mission. Som oförstående lillasyrra fattade jag inte riktigt, men efter att ha gjort mission själv så förstod jag vad han menade. Ibland är köerna till telefonen så långa att man varken orkar eller hinner vänta på att en ska bli ledig och ofta kan systemet ligga nere så att det inte går att ringa. OM det skulle hända nåt med killen så kommer de ringa dig först av alla, så var inte orolig för att telefonen är tyst. Hoppas att det var till nån hjälp... Tycker att det är jättebra att ni släpper iväg grabbarna och orkar med det! Killarna brukar ofta berätta om sina flickvänner , så de saknar er massvis också! Det är inte alltid så lätt men är man missions-typen så är man... /Elpa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camilla Posted February 1, 2006 Report Share Posted February 1, 2006 Till Camilla:Lite så där i efterhand, jag vet... Var inte orolig om han inte ringer, för så är det ibland som Krook skrev. Det är när NÅN ANNAN ringer som man kan börja bli orolig... Min storebror sa det till mig när han skulle dra på sin andra mission. Som oförstående lillasyrra fattade jag inte riktigt, men efter att ha gjort mission själv så förstod jag vad han menade. Ibland är köerna till telefonen så långa att man varken orkar eller hinner vänta på att en ska bli ledig och ofta kan systemet ligga nere så att det inte går att ringa. OM det skulle hända nåt med killen så kommer de ringa dig först av alla, så var inte orolig för att telefonen är tyst. Hoppas att det var till nån hjälp... Tycker att det är jättebra att ni släpper iväg grabbarna och orkar med det! Killarna brukar ofta berätta om sina flickvänner , så de saknar er massvis också! Det är inte alltid så lätt men är man missions-typen så är man... /Elpa Som Sting sjunger: If you love someone, set them free! Och så är det! Jag ogillar att han är på mission, men man måste låta varandra göra saker som man vill och samtidigt måste man få säga vad man tycker eller inte tycker om saken, men man ska aldrig hindra varandra från att utvecklas som individer. Jag tror att det bara slår tillbaks på en förr eller senare. What goes around comes around o.s.v. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sanla73 Posted February 3, 2006 Report Share Posted February 3, 2006 Jag tycker synd om er, tjejer. Jag vet ju inte om min gubbe kommer att åka iväg med swafrap. Så det är kanske jag som skriver här sen om min saknad och längtan.. Kanske vi tjejer borde åka iväg ett halvår och lämna killarna hemma, så får de se hur det är..Undrar vad de hade tyckt om det, att vi åker iväg med en massa killar o bor tätt inpå dem... Typiskt att vi ska få tag på män som har ett så starkt missions-sug Jag tycker det räcker att min sambo är iväg bara några dagar så känns det som att nån har plockat ut hjärtat på mig och stampar på det så det blir alldeles trasigt...fast det är ju mest i början då. Varför kan man inte bara tycka det är skönt att de är iväg ett tag o njuta av ensamheten? Man behöver inte slåss om fjärrkontrollen, man kan göra vad man vill när man vill, man har ingen att ta hänsyn till. jag tänker på er, tjejer! Kram på er! Nu kommer snart våren och det blir ljusare o varmare.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
simon Posted February 3, 2006 Report Share Posted February 3, 2006 Kanske vi tjejer borde åka iväg ett halvår och lämna killarna hemma, så får de se hur det är..Undrar vad de hade tyckt om det, att vi åker iväg med en massa killar o bor tätt inpå dem... Isåfall får ni åka iväg med en massa tjejer istället, annars blir det orättvist! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elvira Posted February 3, 2006 Report Share Posted February 3, 2006 Sanla, He he he , tanken har slagit mig att också åka på mission, fast det är nog som Simon säger, för att det ska bli rättvist så bör vi nog åka iväg med ett gäng tjejer Tror att våra killar skulle ha ganska så stor förståelse om vi valde att göra ett avbräck från våra vanliga liv/jobb i ett annat land. Men visst, det ÄR skönt att ha makten över fjärrkontrollerna, slippa se på fotboll varje lördag slippa höra ljudet av alla krigsspel han spelar, det blir mindre tvätt, billigare matkonto, listan kan göras hur lång som helst… Om det blir så att din kille åker iväg med Swafrap – så finns vi här, det kan du lita på. Kramen tbx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elvira Posted February 4, 2006 Report Share Posted February 4, 2006 "Men visst, det ÄR skönt att ha makten över fjärrkontrollerna, slippa se på fotboll varje lördag slippa höra ljudet av alla krigsspel han spelar, det blir mindre tvätt, billigare matkonto, listan kan göras hur lång som helst…" Inser att det jag skrev tidigare kan ge en missvisande bild – jag saknar min darling jättemycket och alla de små egenheter som han (och även jag) har. De första dagarna så glömmer man de små tråkiga sakerna i vardagen – man bara längtar och längtar efter sin hjärtevän. Efter ett tag så kan det kännas ganska okej att vara ensam. Kan komma på mig själv med att knäppa på TV:n när det är fotboll… antar att jag gör det för att jag saknar gubben. Hur går det för er, Camilla och Mizzcat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mizzcat Posted February 4, 2006 Report Share Posted February 4, 2006 Jodå det går rätt bra faktiskt, inte så länge kvar...nere på 30-tal nu! (36 för att vara exakt) Iofs är det ju ganska mycket men det går rätt fort ändå. Jag oroar mig dock lite för dom 13 veckorna han ska vara borta nästa omgång, det kommer bli tufft, särskilt dom sista 4-5 veckorna. Usch! Men det går det med, man får som sagt se till att ha sysselsättning, blir till att jobba så mkt som man får när skolan slutar! Ja visst är det skönt att få se vad man vill på TV och bara ta hänsyn till sig själv, men nä nu är jag fan less på det, det är skönt ett tag sen vill man bara ha tillbaka allting som det var. Vill ha hem honom nu! Hoppas det går bra för Camilla också, har inte hört nåt av henne på några dagar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elvira Posted February 4, 2006 Report Share Posted February 4, 2006 Jodå det går rätt bra faktiskt, inte så länge kvar...nere på 30-tal nu! (36 för att vara exakt) Iofs är det ju ganska mycket men det går rätt fort ändå. Jag oroar mig dock lite för dom 13 veckorna han ska vara borta nästa omgång, det kommer bli tufft, särskilt dom sista 4-5 veckorna. Usch! Men det går det med, man får som sagt se till att ha sysselsättning, blir till att jobba så mkt som man får när skolan slutar! Ja visst är det skönt att få se vad man vill på TV och bara ta hänsyn till sig själv, men nä nu är jag fan less på det, det är skönt ett tag sen vill man bara ha tillbaka allting som det var. Vill ha hem honom nu! Hoppas det går bra för Camilla också, har inte hört nåt av henne på några dagar? Skönt att höra att det är rätt så bra med dig. Snart har du han hemma, bara att bocka av i almanackan för var dag som går. Åh fy, det är länge med 13 veckor - lider med dig. Ja, jag hoppas också att det går bra för Camilla, har inte heller sett till henne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camilla Posted February 4, 2006 Report Share Posted February 4, 2006 Jodå det går rätt bra faktiskt, inte så länge kvar...nere på 30-tal nu! (36 för att vara exakt) Iofs är det ju ganska mycket men det går rätt fort ändå. Jag oroar mig dock lite för dom 13 veckorna han ska vara borta nästa omgång, det kommer bli tufft, särskilt dom sista 4-5 veckorna. Usch! Men det går det med, man får som sagt se till att ha sysselsättning, blir till att jobba så mkt som man får när skolan slutar! Ja visst är det skönt att få se vad man vill på TV och bara ta hänsyn till sig själv, men nä nu är jag fan less på det, det är skönt ett tag sen vill man bara ha tillbaka allting som det var. Vill ha hem honom nu! Hoppas det går bra för Camilla också, har inte hört nåt av henne på några dagar? Skönt att höra att det är rätt så bra med dig. Snart har du han hemma, bara att bocka av i almanackan för var dag som går. Åh fy, det är länge med 13 veckor - lider med dig. Ja, jag hoppas också att det går bra för Camilla, har inte heller sett till henne. Här är jag! Jag mår bra, men är också så jäkla less på det här. Jag har haft fjärrkontrollen för mig själv i 2 veckor nu, och ska ha det i 20 veckor till. Jättetråkigt! Jag vill höra hans suckanden och kommentarer när jag kollar på "Top model" eller "Desperate housewifes", och jag vill tycka att han är larvig när han kollar på Simpsons. Det är skittrist att vara själv, ingen att reta eller pussa och krama. Jag är sååååå kramsugen! ( :P ) Nää, det finns inget som är kul med det här och imorse vaknade jag av telefonen, såg att det var Numret med stort N, och så svarar jag och det är ingen där, bara en massa knastranden och sprakanden. Suck! Nu ska jag åka och shoppa mig glad! Ha det bra sålänge, tjejer! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elvira Posted February 4, 2006 Report Share Posted February 4, 2006 Skönt å höra Camilla. De där förbenade telefonlinjerna verkar leva ett alldeles eget liv emellanåt Men när de väl fungerar. 20 veckor – det är grymt länge. Lider extra mycket med dig. Shoppa loss! Själv har jag varit och gjort några små och STORA oplanerade vurpor i slalombacken *har ont precis överallt* Nu hägrar en stor kopp med varm choklad, bästa sättet att tina upp inombords. Vi ses! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camilla Posted February 4, 2006 Report Share Posted February 4, 2006 Jodå det går rätt bra faktiskt, inte så länge kvar...nere på 30-tal nu! (36 för att vara exakt) Iofs är det ju ganska mycket men det går rätt fort ändå. Jag oroar mig dock lite för dom 13 veckorna han ska vara borta nästa omgång, det kommer bli tufft, särskilt dom sista 4-5 veckorna. Usch! Men det går det med, man får som sagt se till att ha sysselsättning, blir till att jobba så mkt som man får när skolan slutar! Ja visst är det skönt att få se vad man vill på TV och bara ta hänsyn till sig själv, men nä nu är jag fan less på det, det är skönt ett tag sen vill man bara ha tillbaka allting som det var. Vill ha hem honom nu! Hoppas det går bra för Camilla också, har inte hört nåt av henne på några dagar? Min ska också vara borta 13 veckor efter leaven, (allt som allt är det 20 veckor kvar tills allt detta äröver) jag tycker också att det ska bli skitjobbigt, men jag tror ändå att tiden kommer att gå fortare då i och med att det är så många lediga dagar på våren. Först är det påsk, sedan 1 maj, och så vidare. Våren brukar gå fort, och man kan göra så mycket mer aktiviteter på kvällar eftersom det är ljust ute! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elvira Posted February 4, 2006 Report Share Posted February 4, 2006 Ah, nu är jag med på banan igen Camilla – trodde din kille skulle vara borta 20 veckor i sträck *tolkade fel* Men ändå, 13 veckor i ett sträck det ÄR lång tid. Lider lika mycket med dig och Mizzcat. Vet vad ni går igenom, den förra missionen så hade min kille leave i april och sen fick jag vackert sitta hemma och längta tills augusti *fy å fy* Om ni låter era killar åka på fler missioner, försök då styra så de gör en sommarmission. Det är så sant som du säger, man blir mer rörlig när det går mot ljusare tider. Personligen ogillar jag vintermissioner :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camilla Posted February 4, 2006 Report Share Posted February 4, 2006 Ah, nu är jag med på banan igen Camilla – trodde din kille skulle vara borta 20 veckor i sträck *tolkade fel* Men ändå, 13 veckor i ett sträck det ÄR lång tid. Lider lika mycket med dig och Mizzcat.Vet vad ni går igenom, den förra missionen så hade min kille leave i april och sen fick jag vackert sitta hemma och längta tills augusti *fy å fy* Om ni låter era killar åka på fler missioner, försök då styra så de gör en sommarmission. Det är så sant som du säger, man blir mer rörlig när det går mot ljusare tider. Personligen ogillar jag vintermissioner :( Usch, vad hemskt! Hur klarade du det? 4 månader är lång tid. Hur känns det egentligen när de kommer hem på leave? Är man pirrig och blyg? Känns det inte konstigt? Jag tittade på kort idag och det kändes så himla konstigt. Som att det var åratal sedan vi sågs. Som att han var någon som jag kände innan. Jag saknar honom så otroligt mycket. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elvira Posted February 4, 2006 Report Share Posted February 4, 2006 Camilla, förstår precis vilka känslor som går igenom dig när du ser på kort av din kille. Man studerar fotografierna ingående och man sköljs över av synintryck och känslor. Man erinrar sig om HUR det känns att krama om honom, hur han luktar… och det känns som det är en oändlig evighet sen man sågs, kramades och skrattade tillsammans... Jag klarade det mycket tack vare att det var vår och sommaren var i antågande. På leaven drog vi utomlands, det var en liten räddning det också. Då var det bara vi, inga kompisar, syskon, syskonbarn, föräldrar m.fl. som ”störde” oss. När han åkte ner så planerade och packade jag för flytten, vilket tog tid – vi har hamstrat på oss mycket saker genom åren (slängde mycket – när man är ensam så får man bestämma nästan allt själv). Sen blev det sommar och då var det bl.a. grillfester, shoppingturer till 08-land, sol och bad. Tränade mycket – har aldrig varit i sån toppform som då. Jag såg helt enkelt till att alltid vara upptagen samt göra saker som jag själv ville och tyckte om att göra. Sista veckan innan leave – den brukar gå s a k t a för oss. Dagen innan leave då börjar jag räkna ner i antal timmar tills vi ses…när man är nere på den sista timmen då är det himmelskt härliga tider. Det är pirrigt och jag blir blyg. Det är en sådan underbart konstig känsla när man väl ses igen. Långa kramar och många, många pussar blir det när man möts på flygplatsen. Det är som att tiden stannar till och man glömmer människorna runt omkring. Sen brukar jag titta honom i ögonen, för att se att han verkligen finns kvar där inne. Men ögonen kan vara lite missvisande, för ofta är han så trött efter resan. Efter någon timmes vila, då ser man det gamla vanliga buspliret i ögonen. Ja, det är så det brukar kännas för mig... Får se om det känns likadant nu den 14:de... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camilla Posted February 5, 2006 Report Share Posted February 5, 2006 *lääääängtar* Åh, vad underbart det lät, jag blev pirrig bara jag läste ditt inlägg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camilla Posted February 6, 2006 Report Share Posted February 6, 2006 Apropå dagsläget med upproren bland muslimerna mot karikatyrteckningarna blir jag ju väldigt nervös och orolig! Hur kommer detta att påverka våra kära? Det känns inte bra, det här. Det känns som början på ett stort krig. :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camilla Posted February 6, 2006 Report Share Posted February 6, 2006 Sedan är det lite konstigt också att i alla fall på Camp Nobel verkar de inte få information om vad som händer i världen. Min kille hade inte hört något om allt detta, bara lite i förbigående. Är de helt avskärmade där nere eller vad?! Varför står det inget om oroligheterna på t.ex mils hemsida? Det måste väl ändå påverka våra soldater? Eller är jag ute och cyklar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elvira Posted February 6, 2006 Report Share Posted February 6, 2006 Sedan är det lite konstigt också att i alla fall på Camp Nobel verkar de inte få information om vad som händer i världen. Min kille hade inte hört något om allt detta, bara lite i förbigående. Är de helt avskärmade där nere eller vad?! Varför står det inget om oroligheterna på t.ex mils hemsida? Det måste väl ändå påverka våra soldater? Eller är jag ute och cyklar? Camilla, jag skickar ett PM till dig, skickar ett till Mizzcat också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elpa Posted February 6, 2006 Report Share Posted February 6, 2006 Jag tycker synd om er, tjejer. Jag vet ju inte om min gubbe kommer att åka iväg med swafrap. Så det är kanske jag som skriver här sen om min saknad och längtan..- - - Jag är också med i SWAFRAP och jag tror inte att RISKEN är så stor att vi får åka iväg men man vet ju aldrig... Ha det gott! /Elpa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elvira Posted February 6, 2006 Report Share Posted February 6, 2006 Idag är det en tråkig dag. Vädret är tja, svenskt. Läget runt om i världen är oroligt. :( Farhågorna späs på – ganska naturligt. Har dålig ”middagsmatdisciplin” när gubben är borta. Det ÄR trist att äta ensam. Har tidigare varit duktig att bjuda in och även bjuda bort mig på middag, men idag orkar jag inte. Vågen visar på viktnedgång, inte bra för mig. Får äta upp mig när gubben kommer hem. Om inte leaven blir inställd – just nu så känns det som jag inte kan ta den för given. Well, imorgon är en annan dag...försöker tänka så positivt som det går, trost detta neggo inlägg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camilla Posted February 6, 2006 Report Share Posted February 6, 2006 Idag är det en tråkig dag. Vädret är tja, svenskt. Läget runt om i världen är oroligt. :( Farhågorna späs på – ganska naturligt. Har dålig ”middagsmatdisciplin” när gubben är borta. Det ÄR trist att äta ensam. Har tidigare varit duktig att bjuda in och även bjuda bort mig på middag, men idag orkar jag inte. Vågen visar på viktnedgång, inte bra för mig. Får äta upp mig när gubben kommer hem. Om inte leaven blir inställd – just nu så känns det som jag inte kan ta den för given. Well, imorgon är en annan dag...försöker tänka så positivt som det går, trost detta neggo inlägg. Kan bara hålla med dig, Elvira. Tyvärr kan jag inte säga så mycket tröstande just nu, men vi måste försöka hålla oss "över ytan", även fast det just nu är skitsvårt. Det blir inte bättre av att folk ger en medlidande blickar och säger att de förstår när man berättar att man är orolig för läget just nu. I de lägena vill man höra att man är paranoid och har dumma fantasier och att man inte ska oroa sig. Min farmor är rolig. Hon sa att trots att hon inte är religiös ska hon be för alla varje kväll och sedan tyckte hon att min kille kunde gå med i frälsningsarmén när han kom hem, om han tvunget skulle vara med i en armé, ha, ha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elvira Posted February 6, 2006 Report Share Posted February 6, 2006 (edited) Tack Camilla, Ja vi får inte göra några djupdykningar, då gäller det att ha rätt utrustning. Ska bara snorkla lite...ha ha ha Åh vilken go och rolig farmor du har! Så klockrent ! (f´låt Glockrent ska det ju va ,vi är ju på SoldF.) Ge farmor en stor kram! Edit: klumpiga fingrar... Edited February 6, 2006 by Elvira Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camilla Posted February 7, 2006 Report Share Posted February 7, 2006 Är det någon som pratat mer med sin kille idag angående läget? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elvira Posted February 7, 2006 Report Share Posted February 7, 2006 Är det någon som pratat mer med sin kille idag angående läget? Nej, har mejlat men inget svar än så länge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mizzcat Posted February 7, 2006 Report Share Posted February 7, 2006 Fan vad tungt det är nu! Jag bara irrar omkring i lägenheten och vet inte var jag ska ta vägen, vill göra nånting men orkar inte ta tag i det. Vill helst av allt bara åka och köpa flera kilo godis och äta till jag mår illa! Men det kan jag inte för då förstör jag ju allt duktigt jag ätit senaste veckorna och alla promenader jag tagit. Nåja, jag vet ju att det kommer kännas mycket bättre imorgon...Men nu känns allting bara hopplöst och alla måsten känns totalt övermäktiga. Vad gör man? Gömmer sig under täcket och hoppas på att det går över? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts