Ragulin Posted December 20, 2003 Report Share Posted December 20, 2003 Man håller på att göra någon sorts marknadsundersökning på FM:s hemsida www.mil.se. Jag skulle kolla en länk här från forumet och efter två klickningar på länken fick jag besvara en del frågor om FMs websidor. Tydligen tillfrågas besökarna efter någon slags intermittens. Klicka på tills ni blir tillfrågade!! Jag efterlyste bland annat ett diskussionsforum, men det kan man förmodligen fetglömma. Nu har vi en chans att PÅVERKA något här ifrån forumet!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pingo Posted December 20, 2003 Report Share Posted December 20, 2003 undersökningen har man haft vid minst ett tillfälle tidigare, i våras har jag för mig det var. Efter den undersökningen har inte mycket hänt..mer än layout och grafiskt sett. Tror man tom anställt nya designers sen förra undersökningen..kanske därför en ny undersökning..ja vad vet jag ;) (ironi) Kanske även www.mil.se skall bli ihopslaget typ vad som hänt med arménytt, marinnytt och flygvapennytt (/Ironi) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gorg Posted December 20, 2003 Report Share Posted December 20, 2003 Gjort det där testen 2ggr denna månad Andra gången fyllde jag i att jag ville ha mera reportage från utlandet, två dagar senare kom en rapport från Afganistan och det kom ännu mera dom kommande dagarna. Tillfällighet? A, troligen men glad blev man ändå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.