Froddan Posted December 12, 2003 Report Share Posted December 12, 2003 Polaren mönstrade idag, fredag. På måndag ska han snacka med inskrivningsförrättaren. Intelligenstestet: 5 Styrka: 6 Kondition: 7 Hos psykologen gick det "bra" han ansågs befälslämplig. Kan han bli något kul, eller är hoppet ute? :( Och nej, jag försöker inte vara anonym, jag ska till P7 som strv-plutonsbefäl. /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VH Posted December 12, 2003 Report Share Posted December 12, 2003 Låter som en GB tjänst alt. PB, kan ju bli hur kul som helst, stadskytte motsv hade jag nog satsat på! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baan Posted December 12, 2003 Report Share Posted December 12, 2003 befälslämplig kan man nog vara med ganska låga siffror hos psykologen har jag för mig, så det säger egentligen inte så mycket, men GB-tjänst borde väl funka iaf.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pbmin Posted December 13, 2003 Report Share Posted December 13, 2003 Jag hade satsat på stadskytte eller amfibie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarl Posted December 13, 2003 Report Share Posted December 13, 2003 Froddan, Den killen som jag gjorde jägartestet tillsamans med fick exakt samma resultat som de du beskrev.. Innan jägartestet var han uppe hos inskrivningförrättaren och blev placerad på FBJS.. När han väl gjort jägartestet (godkänt) så blev han förflyttad till amfibie istället.. Så din kompis skulle kanse passa bättre på amfibie eller militärpolis istället för jägare om man nu tycker sådana ubildningar verkar `kul`.. Själv skulle jag nog vilja bli militärpolis om jag inte skulla blitt placerad på FBJS.. Annars vore det nog kul att åka helikopter/MC eller liknanade Det finns nog många intressanta altenativ för din polare annat än jägare.. önska han lycka till! //Jalle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts