Jump to content

Krogbilder

Vakten_F4

Recommended Posts

öh... namn brickor på fyllan? aja... kan ju va bra att ha... eller? :ph34r:

Haha, hallsbandet känner jag igen! hadde ett lite annorlunda, 2st 5,56or på sidorna och en 7,62a i mitten... använde det knappt, dock coolt att ha:)

Hehe, kollade dom andra bilderna... "borttagen på begäran". Nåra som fått dagen efter ångest? hahaha :lala:

Hehe, kollade dom andra bilderna... "borttagen på begäran". Nåra som fått dagen efter ångest? hahaha :lala:

Nån som inte hållit chipsfingrarna på rätt dam kanske? :lol:

Kände igen väl många på bilderna... Dax att flytta horisonten ett par snäpp tror jag! :ph34r:

Uhm..."muckarfest"..? Eller ere så illa helt enkelt..?

Det är så illa helt enkelt! ;)

Satt och tittade på kort på kompisar och så fick jag syn på killarna med namnbrickor

Vart är det nånstans föresten? hittade inget om det på sidan, vart stället ligger...

Västra Å, ligger i Åsbro, nån mil från Hallsberg där många av er säkert har bytt tåg nån gång. Karta.

Det är ju 5-6 mil till Kvarn, tycker det verkar lite långt att åka för att supa när det bara är ett par mil till Motala. :baskerPa:

Satt och tittade på kort på kompisar och så fick jag syn på killarna med namnbrickor

Vart är det nånstans föresten? hittade inget om det på sidan, vart stället ligger...

Västra Å, ligger i Åsbro, nån mil från Hallsberg där många av er säkert har bytt tåg nån gång. Karta.

Det är ju 5-6 mil till Kvarn, tycker det verkar lite långt att åka för att supa när det bara är ett par mil till Motala. ,O

Här i Motala ägnar vi oss inte åt dylika excesser i sprit och omoraliskt leverne, här är det högläsning ur den goda boken som gäller. Eller hur var det nu, jag minns inte riktigt.

Det är ju 5-6 mil till Kvarn, tycker det verkar lite långt att åka för att supa när det bara är ett par mil till Motala. :unsure:

Här i Motala ägnar vi oss inte åt dylika excesser i sprit och omoraliskt leverne, här är det högläsning ur den goda boken som gäller. Eller hur var det nu, jag minns inte riktigt.

Baah!

Senast jag var där så var det alkoholorgier som gällde! Vilka ställen är det som gäller? Har inte vart där på ett tag. Tre kronor har bytt namn va?

Baah!

Senast jag var där så var det alkoholorgier som gällde! Vilka ställen är det som gäller? Har inte vart där på ett tag. Tre kronor har bytt namn va?

det är rikigt att tre kronor har bytt namn.. numera heter stället nivå... det kan vara rätt bra drag där ibland.. fast vakterna är så jävla sunkiga.. ingen koll på alla fjortisar som är i kön varje gång det är 16 års gräns.. alkohol orgier gäller fortfarande... :D om man är under 20 så finns det inte mycket ställen förutom Hugo, Brygget eller Nivå när de har 18 års gräns... Är man över 21 eller vad det är så är det nog harrys som gäller... har dock inte upplevt det än.. :lol:

Baah!

det är rikigt att tre kronor har bytt namn.. numera heter stället nivå... det kan vara rätt bra drag där ibland.. fast vakterna är så jävla sunkiga.. ingen koll på alla fjortisar som är i kön varje gång det är 16 års gräns.. alkohol orgier gäller fortfarande... :blink: om man är under 20 så finns det inte mycket ställen förutom Hugo, Brygget eller Nivå när de har 18 års gräns... Är man över 21 eller vad det är så är det nog harrys som gäller... har dock inte upplevt det än.. :Malaj:

Jag som numera är lastgammal går oftast till Harrys (som ligger vid torget i Motala, stadshotellet alltså). Brygget har oftast väldigt bra musik så där blir det ett och annat besök också.

Nu har man ju i och för sig inte varit ute på ett bra tag, familjeliv med gravid sambo kostar på, man vill ju inte dra in på tiden i grönt så utelivet får ge med sig men man har ju minnena kvar...nä de är nog borta också, måste ha varit roligt.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...