Jump to content

H & M

valiant

Recommended Posts

Sedan H&M kvinnorna kom upp på affischer, har jag 3 gånger hållt på att krocka med bilen, bara dumstirrat och tänkt väldiga mansgristankar, är valiant den ende på forumet (Nä förresten förrådsgubbarna på Husie instämmde till fullo ) som inte kan koncentrerar sig eller har vi liksinnade på forumet? Hur kopplabort detta centrum när man är fordonsburen ?

Tips emottaget tacksamt !

-Valiant-

• BlåGul -1

mmmm, jag råka ut för samma sak idag, nästan... Höll på att köra av vägen när en helikoter gick över på ~50m höjd.

Farligt, farligt med en Yman som stirrar rakt upp i luften istället för att bry sig om trafiken :D

Annars brukar jag inte vara sämre än att jag kan koppla bort sådana små "störmoment" eller ja, inte bry mig iallafall.

Vill man kolla på plakaten så kommer de ju stå kvar även ett par dagar frammåt, man får väl ta sig en promenad istället och göra en mer grundlig kontroll :D

//Yman.

Vill man kolla på plakaten så kommer de ju stå kvar även ett par dagar frammåt, man får väl ta sig en promenad istället och göra en mer grundlig kontroll  :D

Jasså? Har ni inga feminister i Skövde?

I GBG, Sthlm och Malmö har de visst hyrt in väktare för att minimera sabbet av affischerna.

/E

Då är jag ju jättelyckligt lottad som åker buss till och från jobb.... hehe. Annars har jag ett motmedel som heter duga: ta med frun i bilen.... :D

Det är inte bara i storstäderna dom har väktare att kolla skyltarna. Förekommer på många orter. Det finns 147 skyltar att håll reda på i NV Skåne.... Vilket jobb :D

Förekommer på många orter. Det finns 147 skyltar att håll reda på i NV Skåne.... Vilket jobb  :D

ehmm hur kommer det sig att du vet att det är 147st??? :D

Har själv nästan råkat ut för ett antal trafikolyckor som skulle ha varit direkt relaterade till vissa "reklamaffischer"....

Tycker dock att vårtiden är mest problematisk när det kvinnliga släktet kommit på att det går att bära mer "icke" täckande klädsel... vill påkalla nackspärsvarning :lol:

Förekommer på många orter. Det finns 147 skyltar att håll reda på i NV Skåne.... Vilket jobb  :D

ehmm hur kommer det sig att du vet att det är 147st??? :lol:

:D Kan ju lätt misstolkas till att jag har räknat dom själv... men en kollega gick igenom beställningen...

Vill du veta var dom står??? :D:lol:

Förekommer på många orter. Det finns 147 skyltar att håll reda på i NV Skåne.... Vilket jobb  :unsure:

ehmm hur kommer det sig att du vet att det är 147st??? :D

:D Kan ju lätt misstolkas till att jag har räknat dom själv... men en kollega gick igenom beställningen...

Vill du veta var dom står??? :D:lol:

Xerxes Yngve frågas KOM! :P

Då är jag ju jättelyckligt lottad som åker buss till och från jobb.... hehe. Annars har jag ett motmedel som heter duga: ta med frun i bilen....  :angry: :

Aha! Hon kör och du tittar!

Där har vi det! Problemet löst.

Äntligen en som fattade!! :lol:

Personligen så tycker jag nog att det är bra att det finns människor som förstör HM:s reklam.

Det finns ett samband mellan stringtrosor till 12 åringar och HM:s reklam.

Och därför så skiter jag fullständigt i om alla elaka femenister förstör deras reklampelare.

Personligen så tycker jag nog att det är bra att det finns människor som förstör HM:s reklam.

Och därför så skiter jag fullständigt i om alla elaka femenister förstör deras reklampelare.

Ja, det är ju jättrebra med vandalisering. :baskerKav:

Hur menar du att det här sambandet ser ut? Och, framförallt, vad är problemet?

Kampanjen i år är ju knappast något att gnälla över. Något av det snällaste på åratal från HM!

Problemet är väl isåfall att det finns stringtrosor i storlekar för 12-åringar.

Att vandalisera H&Ms reklamskyltar kommer inte att ändra ett dugg på det, däremot kommer det att sabba för företagen som äger själva annonspelarna och hyr ut plats där till H&M.

Våld som argument för sin idé/åsikt är väl traditionellt sett den metod som gett sämst utdelning alla kategorier i alla tider.

Vad gäller reklam, ideal mm så kan vi ju kanske hitta ett annat forum.

Inte för att jag drar mig för disskusionen men erfarenheten säger att den i ett internetforum inte ger något, man bör nog ses ansikte mot ansikte för att undvika missförstånd.

Jag menar inte att jag stödjer dom som vandaliserar men jag blir inte så upprörd heller.

Skulle jag se någon som kladdar på en HM affish så skulle jag ju reagera och se till att de lägger av...

Ber om ursäkt om mitt tidigare inlägg blev lite fel..

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...