Vildmannen Posted November 27, 2003 Report Share Posted November 27, 2003 Undrar om han kommer att fortsätta vara medlem efter det inträffade? http://edition.cnn.com/2003/US/South/11/24...n.ap/index.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest J-Star Posted November 27, 2003 Report Share Posted November 27, 2003 Nå ja, kulan träffade i alla fall inga vitala delar. /J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalle Posted November 28, 2003 Report Share Posted November 28, 2003 Kan bara hålla med J-star. Tycker bara det är lite synd att barn är med vid en sådan ceremoni. Jag menar skolad rasist vid en tidig ålder? Jävligt synd att dom skall få ett inlärt "handikapp" som kunde ha undvikits... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SwePace Posted November 28, 2003 Report Share Posted November 28, 2003 får mig att tänka på vad mor min sa åt mig som liten illbatting när saker "backfired" för mig. "Somliga straffar gud med detsamma!" :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wilk Posted November 28, 2003 Report Share Posted November 28, 2003 Jag noterar, föga förvånad, att han som sköt inte ens hade tillräckligt med självrespekt nog för att stanna kvar på platsen och invänta polisen. L O S E R ! ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Kallenberg Posted November 28, 2003 Report Share Posted November 28, 2003 Eller man ska definiera dem som: Ku Klux KlanT ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.