Jump to content

Musik på krogen


Tomas

Recommended Posts

Som ett ljus så kan jag faktiskt säja att när jag var ute i lördags och sysslade med alkoholförgiftning så plötsligt, efter att varit ett par timmar bubbelgumpop, så fick man höra några bekanta toner, nämligen "Headhunter" av Front 242.. Då blev man lycklig och fick :D lite... sedan fortsatte Bubbelgumpopen, men det var ett par minuter glädje, som inte bara var kemisk... :worthy:

Link to comment
Share on other sites

föregående helg så vart det Iron Maiden och Ozzy Night på en av krogarna här i jönköping....rockade FETT skall sägas..

 

Det händer titt som tätt att dom kör typ temakvällar som denna.

 

jag---> ,O <---skrävel om att jkpg är smålands jerusalem

Link to comment
Share on other sites

Jag är bekant med en DJ som brukar spela på ett studentställe här i Linköping (Herrgår'n, som enklast beskrivs som en köttmarknad för teknologer). Han har varit med om en hel del intressanta saker, speciellt som han främst spelar psytrance och oftast brukar spela sista passet mellan 0200-0300 precis innan HG stänger. En gång så fick han t.ex. en riktigt rejäl utskällning av en tjej som var helt vansinnigt arg, därför att hon ansåg att det var helt och hållet hans fel att hon inte skulle bli påspänd den kvällen, då han i hennes tycke spelat sådan musik att hon inte kunnat hångla upp någon kille på dansgolvet. :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...