Jump to content

Fredagskul

Mojo

Recommended Posts

Med tanke på att sexualundervisning numera lyser med sin frånvaro på dom flesta skolor så skulle det absolut inte förvåna mig om någon fortfarande tror att man kan bli blind av att onanera. :((

För några år sedan bläddrade jag igenom en Veckorevyn hos en dåvarande flickvän. Där var det någon som frågade om man kunde bli gravid av analsex. :D Jag lever fortfarande i förhoppningen om att detta brev var på skämt.

men "russian running" har jag inte hört, vad betyder det?  :lala:

Jag t r o r att det är då man strafar samtidigt som man springer för att det ska gå snabbare. (Det ser ut som om man vinglar - därav namnet.)

Med tanke på att sexualundervisning numera lyser med sin frånvaro på dom flesta skolor så skulle det absolut inte förvåna mig om någon fortfarande tror att man kan bli blind av att onanera.  :((

Blind? Nä. Däremot får man håriga handflator... :P

Hahaha!!

Jag sa på jobb att man blir grön i handflatorna när man runkar och 2 lyfter händerna och tittar!!

HAHAHA

• 2 weeks later...
Någon Quake kille som skojjar lite med personalen :=)

Men roligt ,O

Dessutom, nar han kallar sig "Railen"... kan det mahanda vara railgun han asyftar?

Annars finns ju nagra andra lustiga fragor - den har, t ex: http://www.komikondom.com/fraga_fraga.asp?id=3403

Nagra riktiga muppar de har som staller fragorna... :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...