Jump to content

Varifrån kommer alla rykten om P18?

Recommended Posts

För egen del är det pga att jag hört både från mönstringsförrätare o vpl att de flesta av försvarets homosexuella skickas dit! Tycker att tanken är god, för att ingen skall behöva vara ensam! Men det har en tendens att slå över ibland! Tycker faktiskt att de kan vara kul att driva med de "rosa baskrarna" ibland! Däremed inte sagt att de på något sätt skulle vara sämre...

För egen del är det pga att jag hört både från mönstringsförrätare o vpl att de flesta av försvarets homosexuella skickas dit!

Låter mycket underligt. Tror uppriktigt sagt inte för en sekund på att det skulle stämma.

För det första finns det helt enkelt ingen anlening att särskilja homosexuella på det viset, därför skulle det vara mycket märkligt om det förekom, och för det andra finns det faktiskt inte någon registering av sexuell läggning av soldater i Sverige, vilket gör det omöjligt att skickafolk till Gottland pga deras läggning.

Enligt en arbetskamrat som legat på p18 så var det värsta att tappa tvålen på golvet när man duschade :D men alla försvarsmakter har väl nån enhet som anses vara bögig eller fjollig

Guest Lord Good
Jag har hört att ca 50% av alla stockholms manliga poliser e bögar. Detta påstående kommer från en kvinnlig stockholmspolis. Vad har isåfall bögar som inte vi har?

Manliga älskare?

Jag har hört att ca 50% av alla stockholms manliga poliser e bögar. Detta påstående kommer från en kvinnlig stockholmspolis. Vad har isåfall bögar som inte vi har?

Lyss till det eminenta bandet Jävlar Anamma. I sången Tvenne kategorier, där skola du finna, inte specifikt sthlmspolisens läggning utan samtliga manliga sthlmares läggning. Dom påstår så i sången iallafall.

Detta är inget illa menat utan mer ett tips på en skojfrisk låt. =)

Hmm... Nu ska vi inte ens tänka på hur det skulle kunna vara inom ubåtsvapnet... ;)

Det enda jag vet om Gotland är att i samband med att mina klasskamrater skulle mönstra så skämtades det till och från rätt friskt om "Bögkompaniet på Gotland"...

Det är alltså ett välkänt "faktum" även i de norra delarna av landet... :D

Jag har hört att ca 50% av alla stockholms manliga poliser e bögar. Detta påstående kommer från en kvinnlig stockholmspolis.

Tja, får man inte ragg själv så kan man ju alltid skylla på att alla andra måste vara homos. :withstupid

Märkligt att det i det här ämnet verkar vara helt ok att tro på varenda rykte, oavsett hur långsökt det är.

Knekt>>

Datorn sprang iväg under helgen så jag har inte kunnat svara förrän nu!

:) Men du, det är ju koppeltvång på datorer!

Det här med mönstringsförrätare osv är tyvärr inget rykte utan fullt sant. Tyvärr!!!

Helt otroligt! För en gångs skull något jag skulle vilja se på löpet!

när jag mönstrade kände jag mig som den som var mest "påläst" men alla visste om gotland.. själv var jag sugen på helikopter och det ligger på gotland så då kom frågan upp.. blev inte bättre när jag hämtade en katalog med bild på en HKP4 som kom upp (den lutar lite med baken) och skulle typ landa på en ubåt.. (bilden skulle ju se cool ut) såg mer ut som en kille som närmade sig en annan på ett mycke ovarsamt sätt.. okey man får väl vara lite långsökt men kul va det ;)