Jump to content

PC mod


CarlT

Recommended Posts

Varför inte ansluta dig till redan existerande grupper? Finns ett par svenska moddar för Ghost Recon... och några för Operatoin Flashpoint. Sök på forumet och du kommer att hitta. :baskerHV:

 

/J

Link to comment
Share on other sites

Jag haller pa att planera en mod till HL2 - sidan kommer att finnas pa http://m90.cqr.nu nar det blir nagot.

 

Det som finns dar nu ar det vi gjorde da vi skulle ha den till SoF2, men nu har vi bestamt oss att vanta tills HL2 kommer ut, och alltsa gora en battre mod med den SDK som slapps.

Link to comment
Share on other sites

Ledsen att göra dig besvikan där Jasmin, men det som har läckte (läs stals) ut på nätet är långt ifrån hela spelet. Man kan inte ens kalla det för beta-version...

 

Så innan du börjar hoppar runt som en kanin på en amfetamin och skryta att du även har källkoden, tänk på att stora delar av den kommer att skrivas om tills spelet släpps.

 

Känner du dig på något sätt tuff och speciel för att du har en olaglig version av ett icke-klart spel som nu försenas p.g.a stölden?

Link to comment
Share on other sites

Jag känner mig jätte macho och speciell. :)

 

 

Nej. Men det är perfekt om man vill börja modda. Spelet i sig är inte klart (singleplayer kampanj) men grafik och diverse är (verkar vara) klart.

 

Så det passar ju bra om man vill testa banor man gjort i SDK om den släpps före spelet, nej?

Link to comment
Share on other sites

  • Forumsledning

Öhm.. vad jag läste så var det då bara Källkoden som snoddes. Inga texturer eller grafik, och då begriper inte Kimster hur man kan spelar utan de där vesäntliga delarna som grafik ? eller har tjyvarna gjort egna texturer ? :worthy:

Link to comment
Share on other sites

Tyvärr så nöjde dom sig inte med att bara sno källkoden. En tidig version blev också stulen och finns ute på nätet, dock är den mycket buggig och många saker saknas eller är inte färdiga. Erbjuder egentligen inget av värde.

Link to comment
Share on other sites

beta och beta, en beta version är i princip färdiga spelet med en del buggar kvar.

 

Det som har kommit ut av HL2 är mer tidig alpha, det är lååångt ifrån färdigt och knappt spelbar, saknas en massa texturer och AI:n är knappt påslagen.

 

Jag tog bort det efter att "spelat" i några minuter.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...