Jump to content

Rödpunktsikte AK4


Guest Dedicated

Recommended Posts

Det är jag på bilden. Kan meddela att det är ett eget inköpt sikte. Lekte med det i totalt 30 sekunder och då var fotografen framme 0:)

Således ta lärdom.

I staden finns fotografer både sådana som jobbar och sådana som frilansar samt hederliga gamla "svensson" med mobilkamera.

Lek inte med häftiga prylar i offentlig miljö för det finns för många ögon och kameror som kommer garanterat fånga er på bild.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Och vad gör det att han använder sin förstoringssats? Att vi får mindre anslag, att han brinner upp eller att Håkan Juholt lägger ner Hemvärnet? Snälla förklara för en idiot som mig.

 

Att någon bitter major i RiksHVChs närhet självantänder framför dataskärmen.

Link to comment
Share on other sites

Och vad gör det att han använder sin förstoringssats? Att vi får mindre anslag, att han brinner upp eller att Håkan Juholt lägger ner Hemvärnet? Snälla förklara för en idiot som mig.

Att det finns tid och plats för olika saker.

 

Jag tycker det är berömvärt att han provar och testar.

Ännu mer imponerande att en kamrat till han har lagt ut rejält med pengar på ett "prov".

 

"gräv och förbättra!"

 

Tyvärr finns det massor av folk i organisationen som hellre ser en korrekt stukad basker än fältmässiga soldater.

Och dom personerna tenderar till att använda varje chans dom kan till att klaga att det inte är enligt reglemenetet osv...

 

Deras klagosång påverkar definitivt oss. SÅ om man taktikanpassar prov på hur man kan förbättra saker efter var man befinner sig så undviker man att dela ut gratis ammnution till andra sidan.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...