Jump to content

Inryck den 26:e jan 04 som bev.soldat/bilist


Recommended Posts

:huh: jag har lite trubbel tror jag

 

Det är som såhär jag rycker in i jan 04 som GA937 - Bevakningssoldat/bilförare på amf 1 i vaxholm och då förväntas jag ha körkort... men nu är det så att det skitit sig rätt rejält med det....av en del orsaker

 

så min stora fråga kommer jag att får göra samma tjänst lr bara som Bevakningssoldat, göra som nått helt annat lr kommer jag inte får göra nått överhuvudtaget???

 

jag vill ju göra lumpen :blink: ut o kriga :worthy: sova tält o äta ärtsoppa ,O o känna på den här kamratskapen som inte finnes nån annan stans

 

blir ganska lessen om jag inte får göra det 0:)

 

 

EDIT: nån snäll o rar blågul kan väl ändra topicnamnet till:

 

"Inryck den 26:e jan 04 som bev.soldat/bilist"

"inget körkort, Vad göra??"

**

-Okej då.

/Ing

Edited by Ing
Link to comment
Share on other sites

Ja det stämmer, en jag känner skulle in som bandvagnsförare men han hade inget körkort så han sattes in på SSK istället..

 

som han innan sa så kommer du bli en vanlig bevakningssoldat ..

 

vi synes i AMF bevakar broder jag rycker in 12 Januari som Amfibiesoldat AMF1 vaxholm 2004!

Link to comment
Share on other sites

På mina papper står (GA600 skytteplutonbefäl) står det att det är bra om man har körkort. Vad innebär det egentligen? Omplacering eller missar man moment i utbildningen? (om man inte har körkort) :blink:

Edited by Grunt
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...