Guest Lt. payne Posted July 9, 2002 Report Share Posted July 9, 2002 Är det någon här som ska dit på torsdag? I såfall syns vi! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Kjellberg Posted July 9, 2002 Report Share Posted July 9, 2002 Som B-styrka menar du ? Hade tänkt det om barnen är friska till dess. (vattenkoppor :( ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lt. payne Posted July 9, 2002 Report Share Posted July 9, 2002 Jag vet inte vad vi ska göra.hoppas dina barn är friska till dess. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ove Posted July 9, 2002 Report Share Posted July 9, 2002 Jag vill vara med, men jag får inte... Ej HV bara FBU, och vill inte gå en veckas kurs för att få panga.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISU Posted July 9, 2002 Report Share Posted July 9, 2002 Jag ska med skickade in min anmälan till b-styrkan för sent . Fick va med i a-styrkan i stället hoppas att de blir ROCKEN ROLL ändå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
valiant Posted July 10, 2002 Report Share Posted July 10, 2002 Japp. Vi ses Pöjkar & Flickor ! Någon som har vägbeskr. Tänker köra själv , är det månne samma som i fjol. ngn som vet?? Tid och Plats mer exakt? Tacksam för all information. -The time has come, the walrus said to talk of many things- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hanfot Posted July 11, 2002 Report Share Posted July 11, 2002 Jag var anml och klar men kunde inte få ledigt. Fast jag klagar inte över att jag fick vara ute på Ringenäs med vpl och genomföra kast med skarp hgr. Chockhgr är också kul.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Kjellberg Posted July 12, 2002 Report Share Posted July 12, 2002 Vilka var det som var där? Jag var en av dom få i b-styrkan( killen i protechjälmen med scottglasen). Tyvärr var jag tvungen att göra en urdragning vid lunchen. Hörde att det var rätt roligt efter lunchen. Hälsningar Kjellberg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lt. payne Posted July 12, 2002 Report Share Posted July 12, 2002 Vilka var det som var där? Jag var en av dom få i b-styrkan( killen i protechjälmen med scottglasen). Tyvärr var jag tvungen att göra en urdragning vid lunchen. Hörde att det var rätt roligt efter lunchen.Hälsningar Kjellberg Sorry,fick inte ledigt från jobb pga.sjukdom.berätta hur det gick! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
valiant Posted July 13, 2002 Report Share Posted July 13, 2002 Gick klart bätttre efter lunch. Eleverna var säkrare i sitt uppträdande och kunde ge klarare order att agera etc. Plutonchef/stf lät grpch göra jobbet och sprang inte och la sig i . Inga order-Kontraorder som på fm etc Svinpälsarna (B-styrkan) lyckades dock smyga ner i källaren och dyka upp igen bakom oss, och fick oss nästan i ryggen men det gick till slut efter mycket slit och slå ut dessa få (tror ni bara var 8 st). En lyckad dag trots allt , men det kännas fortfarande i benen. Se till att Ni kommer med nästa år!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Kjellberg Posted July 13, 2002 Report Share Posted July 13, 2002 Vi från halmstad är b-styrka varje år. Vi hade ju även folk på a-sidan som kompletterade er andra. Valiant var det du som hade en arktissmock i m/90 ? Det var en rolig dag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
valiant Posted July 13, 2002 Report Share Posted July 13, 2002 Japp, jag tog med bägge, eftersom det regnade på morgen. Ångrade det på Eftm. med brännande sol. Dugtigt svettigt. Alltid lika trevligt hos Er i Halmstad, förresten vi kommer att behöva lite bra B-Styrka i slutet på året el början nästa. Kan de va något för Er ? Consilio et armis -Medelst plan och vapen- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Kjellberg Posted July 13, 2002 Report Share Posted July 13, 2002 Jag skickade ett privat mess till dej med telefonnummer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts