Jump to content

Oj vad det sups eller statistikfel kanske?

Guest d97ao

Recommended Posts

studentlivet kräva denna dryck....  :dribble:

Visst dricks det Mycket i studentlivet *host* men 14 burkar i veckan, 52 veckor om året... no way... Normal Skrämselpropaganda...

Det lät väll inte så överdrivet överdrivet?

Jag går ut på krogen minst en gång i veckan, å då brukar det bli en 12 stark innan man går dit..

Det är inte något som bara jag gör utan de flesta i min stad..

Nu när det är skola vill man även gå ut någongång mitt i veckan för att få sig lite skojj då åxå, 2-3 onsdagar i månaden kanske..

Sen på loven brukar det ju inte bli mindre precis.. men men, kul är det iaf..

Å så lever inte vi studentliv heller..

Tillägg: Fast du kanske var ironisk. :/

studentlivet kräva denna dryck....  :dribble:

Visst dricks det Mycket i studentlivet *host* men 14 burkar i veckan, 52 veckor om året... no way... Normal Skrämselpropaganda...

Det lät väll inte så överdrivet överdrivet?

Jag går ut på krogen minst en gång i veckan, å då brukar det bli en 12 stark innan man går dit..

Det är inte något som bara jag gör utan de flesta i min stad..

Nu när det är skola vill man även gå ut någongång mitt i veckan för att få sig lite skojj då åxå, 2-3 onsdagar i månaden kanske..

Sen på loven brukar det ju inte bli mindre precis.. men men, kul är det iaf..

Å så lever inte vi studentliv heller..

Tillägg: Fast du kanske var ironisk. :/

Hmmm... Eftersom det varit nollning här i Skövde, och eftersom jag sitter i Kårsektionsstyrelsen så har jag varit bäldigt involverad, och då har det varit mycket alkohol och Drog info... seedan att 9 av 10 symptom på att du knarkar stämmer in på 9 av 10 studenter är en annan sak (trött, missar föreläsningar osv :clap: ). Så jag har kollat nollornas alkoholintag, så ingen gör illa sig själv ock sådant... och närt jag funderar så kanske 14 öl inte är så mycket på en kväll.... Det är typ en halvliter Vodka...

Hmm... En kväll kan ju bli en 6-7 öl, ett par shots, kankse en halv flaska Punsch osv... Men inte VARJE Helg... Jag är kritisk, kanske inte lika mycket som förr, men inte lika mycket...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...