Knekt Posted November 12, 2002 Report Share Posted November 12, 2002 Detta har varit uppe lite här och var i andra trådar, men jag tänkte att vi skulle sammanfatta vad folk har luskat ut om övningen. Några punkter vi kan börja med: När går larmet? - Jag har hört att det blir tidigt som attan, dvs mellan 4 och 5 på morgonen. Vart ska vi? Alla kompanier kommer få öva i, för dem, okänd terräng är vad jag hört. Detta kan innebära en del bussåkning. Blir det nån fiende med kvalitet? Nån som vet hur det är löst med B-styrkeri? Så ut med språket och skvallra på! Låt SoldFs underättelseavdelning visa vad den går för! Nästa vecka kan vi ju ha en kul summering om vem som hade rätt eller fel! Prisutdelning? ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lord Good Posted November 12, 2002 Report Share Posted November 12, 2002 B-styrkan består av rätt så nyinryckta vpl från LG. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 12, 2002 Report Share Posted November 12, 2002 B-styrkan består av 3 mån vpl(muckar veckan efter) från LG och Polis. Ytterligare ett förband(kan vara LG men annan trupp) är inblandat, vet dok inte vilket. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klinken Posted November 12, 2002 Report Share Posted November 12, 2002 Yummy....lammkött! ;) Fridens liljor // Fk Klinken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 12, 2002 Report Share Posted November 12, 2002 Motståndet kommer såvitt jag har HÖRT inte bli mer än X per Y. I övrigt är det väl inte så mycket mera konstigt än samling på XX kl XX:XX och kriga XX timmar framåt? [edited in accordance to comply] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HvPrsk Posted November 13, 2002 Report Share Posted November 13, 2002 Glöm inte att detta är ett öppet forum, inga namn på platser eller tider… ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 13, 2002 Report Share Posted November 13, 2002 Spelar egentligen ingen roll, så länge bössa-mössa-mask och ev lite varm dryck är med, så är det rock'n roll hela dagen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 17, 2002 Report Share Posted November 17, 2002 E ganska mör efter ett dygns övande utan sömn så mina kommentarer imorgon. Nöjd och glad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts