Ragulin Posted October 8, 2003 Report Share Posted October 8, 2003 Jag köpte ett djävligt roligt dataspel på rea häromdagen och nu är jag fast i en virtuell värld av våld, prostitution, droger och avancerad kriminalitet. Jag är helt hooked på Hooligans -Storm Over Europe. Är det någon annan här på forumet som spelat det här? Jag är hänvisad till att spela efter det att barnen gått och lagt sig, för spelet är både brutalt och direkt olämpligt för minderåriga... Men djävligt kul!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sgt Papa Bear Posted October 8, 2003 Report Share Posted October 8, 2003 Japp har ägt det i över ett år... Det mest politiskt inkorrekta spel jag någon sin sett. Var bara tvungen att köpa det när jag såg det. Dock har jag ännu inte hunnit spela så mycket ännu... men det står där i hyllan och väntar... //Sgt Papa Bear Link to comment Share on other sites More sharing options...
panzerkampfwagen Posted October 8, 2003 Report Share Posted October 8, 2003 Testade det. Tyckte det var en innovativ idé, men inte så kul i sitt utförande. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JBP Posted October 8, 2003 Report Share Posted October 8, 2003 been there, done that.... rätt kul faktiskt men jag tycker inte att det håller i längden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan ES Posted October 8, 2003 Report Share Posted October 8, 2003 Någon som kan förmedla en länk med mer fakta. /Johan ES Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runningback Posted October 8, 2003 Report Share Posted October 8, 2003 Exakt, vet inte va ni snackar om Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ize-Q Posted October 8, 2003 Report Share Posted October 8, 2003 var det inte detta spel som fick typ 20% av PCG? :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted October 8, 2003 Report Share Posted October 8, 2003 Snittbetyg Link to comment Share on other sites More sharing options...
109 Eken Posted October 8, 2003 Report Share Posted October 8, 2003 värre än så fick väl 9% om jag inte minns fel, lägsta betyget nånsin :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
bushman Posted October 8, 2003 Report Share Posted October 8, 2003 om någon på detta forum har lyckasts lösa sista uppdraget, så kan han höra av sig. om någon i detta UNIVERSUM har klarat sista uppdraget kan han höra av sig. det är inte så att jag är arg på utvecklarna, jag vill bara bränna ner hela deras släktträd!! efter att ha kämpat mig igenom alla nivåer så ballar hela spelet ur på sista uppdraget, hur? nä det skall ragulin få upptäcka själv! fotbollsarenan fort knox är en ledtråd........ <<< talande illustration Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragulin Posted October 9, 2003 Author Report Share Posted October 9, 2003 Här kommer en länk till en download för alla som är nyfikna och som inte vet vad jag snackar om: http://www.demo-files.com/view.php3?963 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.