EMK Posted October 6, 2003 Report Share Posted October 6, 2003 Jaha...........då har man återigen klistrat och knåpat och svurit över detta pillande i SäkI G samt Ehv/pv. Förundrad över att det oftast är på samma ställe de ändrar varje gång också. Oftast är det ju relativt marginella skillnader men men...SäkI skall ju vara "up to date" sägs det ju. Jag är väl en av dem som inte föredrar nät versionen då jag vill ha boken "i handen" och på tal om det. Är det inte dags för en ny version snart för mina böcker börjar bli ganska otympliga av allt klistrande och pillande .......När kommer en helt ny version ut?? Jag har den från 2000 utgåva 2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
106 Posted October 6, 2003 Report Share Posted October 6, 2003 Hela SäkI-serien byts ut var fjärde år och uppdateras varje år. Just nu gäller SäkI 2000 ändringsomgång 4, nästa byte av hela serien kommer alltså 2004. Vid varje byte av SäkI-serien byter man även färg på böckerna för att ytterligare minska risken att ta fel, SäkI 2000 är som bekant röd och SäkI 1996 var blå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.