Jump to content

Livgardesgruppens HV

Recommended Posts

• 4 months later...

Fast Livgardesgruppens egna utbildningar brukar inte stå med i HVSS utbildningskatalog (med ev undantag av grpch/plutchkurser).

T.ex. så brukar inte skyddsvaktskurser/fordonsutbildningar m.m. stå där.

Vad jag vet är inte Livgardesgruppens utbildningskatalog för 2012 utskickad till kompanierna ännu.

/D

• 4 months later...
  • 11 months later...

tänkte bumba upp tråden lite och se om det inte dykt upp något nytt folk sen denna tråd senast var aktiv!

själv är jag sergeant Lantz, stf grpch, Järvas hemvärnsbataljon, insatskompani västerort, 1a pluton, 1a grupp!

Läste ditt inlägg och kom på att jag har lite bilder från Järva hemvärnsbataljons KFÖ-avslutning den 9 september 2012. Var du med där?

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.411744045553533.95690.205066256221314&type=3

Så det var alltså du som sprang runt bakom leden med kameran? Jo jag finns där någon stans mitt i massan. Kul att få se lite bilder där då vi tyvärr inte fick upp några egna bilder på kompaniets hemsida!

Nej, men trummandes framför leden ;-).

Finns även bilder på den facebooksidan för Stockholms hvbat. KFÖ-avslutning 23/9 2012 samt Attundalunds- och Taeliehus hvbat. SÖF-avslutning 7/10 2012.

• Like 1

tänkte bumba upp tråden lite och se om det inte dykt upp något nytt folk sen denna tråd senast var aktiv!

själv är jag sergeant Lantz, stf grpch, Järvas hemvärnsbataljon, insatskompani västerort, 1a pluton, 1a grupp!

Själv är man Skarpskytt i Lantz Grupp, Hurry up and wait!