Jump to content

Operation flashpoint OWN


[Bedlam]

Recommended Posts

det är jag "Bedlam" (om vi nu ska köra alias) som har gjort ak5 och soldaten(även tgb11 i bakgrunden) men "Mellis" har kodat in dem och justerat en hel del på gubben.

 

är tänkt att användas till HL2 moddning när det kommer oxå(iaf för min del).

 

kommer antagligen släppa de nya enheterna inom nårra veckor.

Ja hoppas att det kliar lika mycket i erat avtryckarfinger som i mitt.

 

 

har inte sett nåt i ofp som är i denna klassen utan att skryta(kanske är jag blind ,O )

 

 

hoppas ni gillar det ni ser! :D

Link to comment
Share on other sites

Kan namnas att jag ocksa hjalper till lite med OWN; an sa lange har det framst varit att fixa engelskan pa hemsidan, men hoppas gora lite mer senare.

 

Bedlam, ska jag fixa den dar bildtexten? Inte sa mycket att fixa, bara andra "from" till "of" egentligen...

Link to comment
Share on other sites

Det var som fan... Kanske dags att skaffa operation flashpoint, gav ju bort mitt för länge sen... :((

 

Har du nån uppfattning om när ni kommer att släppa det? Och hur stora kommer banorna att bli?

Link to comment
Share on other sites

Det var som fan... Kanske dags att skaffa operation flashpoint, gav ju bort mitt för länge sen...  :((

 

Har du nån uppfattning om när ni kommer att släppa det? Och hur stora kommer banorna att bli?

du har tur du får alla tre delarna billigt numera!

köpte mina orginal för 159:-

 

har kört på crackade tidigare men ville kunna ladda ner patchar utan att behöva söka igenom halva nätet.

Link to comment
Share on other sites

har kört på crackade tidigare men ville kunna ladda ner patchar utan att behöva söka igenom halva nätet.

Nja, jag testar gärna demos, men ska jag behålla de, så köper jag de.

 

Har counter-strike och battlefield, börjar ana ett mönster här... :((

Men jag spelar aldrig så...

 

Eller så skaffar man sig bra kontakter som ger mig spel (flightsim tex =)

 

edit: korvfingrar som inte kan stava...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...