PET Posted June 9, 2002 Report Share Posted June 9, 2002 Nu är det dags... När jag vaknar på tisdag har jag sovit min första natt på regementet. :thumbs: Muck: 28 maj 2003 Ha't så trevligt i sommar allihop! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Johanson Posted June 9, 2002 Report Share Posted June 9, 2002 Ha det så trevligt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SäkAnd Posted June 9, 2002 Report Share Posted June 9, 2002 Enjoy it! Det kommer nog dröja innan du får göra nåt liknande igen! ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tompa Posted June 9, 2002 Report Share Posted June 9, 2002 Att: PET Var ska du nånstans?? // Tompa :shaun Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PET Posted June 9, 2002 Author Report Share Posted June 9, 2002 Lv 6 i Halmstad som luftvärnstroppbefäl (PB). Nu måste jag fan försöka sova... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berkyboy Posted June 10, 2002 Report Share Posted June 10, 2002 Mmm....själv har jag hela 14 dagar kvar!! Men jag har fortfarande inte fått något brev hem om vad man ska ta med sig, såsom tandborste och liknande. Någon som har tid och lust får gärna knåpa ihop en liten lista med småprylar som kan vara bra att ha. T.ex. ett sykit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
#snowman# Posted June 10, 2002 Report Share Posted June 10, 2002 Ta inte med något! The King will provide for you! ... ehh... förresten... ta med toalettartiklar, sykit, multitång... en vilja av stål, ett 2 dm tjockt pannben, leukoplast, honungsplattor... bild på flick/pojkvän, hund, katt, gris, ren.. ja, valfritt klövdjur... :what: Kungen kommer att tillhandahålla nödvändig matriel så du behöver inte oroa dig! Se bara till att vara där, vara uppmärksam, lösa din uppgift och vid tillfälle iscensätta ett massivt eldöppnade vid tagande av terräng! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lillan Posted June 10, 2002 Report Share Posted June 10, 2002 Lite sent kanske men lycka till!!! :thumbs: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Greven Posted June 10, 2002 Report Share Posted June 10, 2002 Grattis - akta dig för att tappa tvålen i duschen dock! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 10, 2002 Report Share Posted June 10, 2002 lycka till!! återkom med en rapport om hur de e =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts