Jump to content

Call of duty


Jasså?

Recommended Posts

http://www.callofduty.com

Testade en demo på detta spelet som kommer nu i höst, det verkar riktigt fint! Ljudet är imponerande!! Och spelkänslan är riktigt bra! Brukar inte riktigt gilla denna typen av FPS men detta spelet rockar!!!

 

 

Demon finns att hämta på;

http://www.fileplanet.com/files/120000/129742.shtml

 

:huh:

 

Edit; sär-skrivning

Link to comment
Share on other sites

Jag körde det härom dagen. Verkar bli en hit. Dock så är svårighetsgraden veteran lite för lätt sen är jag lite missnöjd med vapenljudet. Fast mg42:an låter klockrent

 

5/5 Möjliga för detta demo! Full versionen kommer att KÖPAS in

Link to comment
Share on other sites

Jag körde det härom dagen. Verkar bli en hit. Dock så är svårighetsgraden veteran lite för lätt sen är jag lite missnöjd med vapenljudet. Fast mg42:an låter klockrent

 

5/5 Möjliga för detta demo! Full versionen kommer att KÖPAS in

När kommer spelet ut ?

Link to comment
Share on other sites

På minner mycket om medel of honor.

Ljudet perfekt, spel känslan god.

Läste ett stort och utförligt repotage i PC Gamer eller vad speltidningen heter. Det verkar bli bra mycket BÄTTRE än MOH-AA. Till och börja med ska du ju kunna spela både som britt, ryss och jänkare. De soldater du har i din grupp ska enligt repotaget agera tämligen realistiskt och inte rusa ut över öppen yta om du inte skjuter understödjande eld osv. Jag tror mycket på detta spel och om jag bara ska köpa ett spel i höst så blir det förmodligen detta.

 

Kolla på PC Gamers hemsida så kanske du kan få tag i artikeln som publicerades i somras.

Link to comment
Share on other sites

Jag körde det härom dagen. Verkar bli en hit. Dock så är svårighetsgraden veteran lite för lätt sen är jag lite missnöjd med vapenljudet. Fast mg42:an låter klockrent

 

5/5 Möjliga för detta demo! Full versionen kommer att KÖPAS in

När kommer spelet ut ?

Hört talas om att det kommer vid börjar av November. Blir iaf ett lätt val att ställa i hyllan.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...