Jump to content

Forumens sanna verklighet

Kimster

Recommended Posts

• Replies 436
  • Created
  • Last Reply
Nä nu får ni ge er, sådant kan behandlas på andra lämpliga forum :-(

:D  :huh:  :)  :)  :banana

Men detta är ju faktiskt ett forum. Och texten handlade ju om ett forum.

Det handlade om glödlampor också. och så vitt jag vet så använder försvarsmakten glödlampor! Så det är så!

Jag har käkat pizza och druckit öl, jag förstår ingenting?? kan någon förklara varför det är alldeles mörkt här?

:wub:

Ost i ögat?

Eller är det en glödlampa som gått sönder?

Guest Dedicated
Borde inte den ligga nån annanstans? lampor = mtrl ---> mtrl.platsen?

Jamen, det vet väl alla att är det en MILITÄR glödlampa vi pratar om ska den ligga i mtrl-platsen, är den däremot äckligt CIVIL ska den behandlas i Markan!

Guest Dedicated
Mnumret på 60Wattare är M-60. Ställ inga fler dumma jävla frågor tack. Dessutom är din fingersättning på tangentbordet helt åt helvete...  :lol:

Är det samma M-nummer på matta som klara 60wattare? Tänk om man får fel.....eller kanske söndriga som Hv skulle ha..........!!!!

Jag har käkat pizza och druckit öl, jag förstår ingenting?? kan någon förklara varför det är alldeles mörkt här?

:lol:

Ost i ögat?

Eller är det en glödlampa som gått sönder?

Där var det! ädelost i ögat.. fixat..

:)

Efter att jag läst Kimsters inlägg och skrattat gott åt det så asgarvade jag när jag läste fortsättningen på denna tråd............ 

sanslöst......... 

:lala: Me too :D:D

Och förresten så kan det inte vara ett och samma m:nummer på alla 60w lampor :(( det finns ju olika socklar :((

korrekt nr borde vara M0600 E0270 K :D

finns ju flera glödlampor och jag som varit inom industrin, eller bra nära. vet att det i fredags bytades glödlampor på 2 cyklar från t2. (Cyklade förbi oss när vi stod utanför ts hallen). Kan väl inte vara standard 60 watt lampor där?

finns ju flera glödlampor och jag som varit inom industrin, eller bra nära. vet att det i fredags bytades glödlampor på 2 cyklar från t2. (Cyklade förbi oss när vi stod utanför ts hallen). Kan väl inte vara standard 60 watt lampor där?

Nu tycker jag att du blandar ihop ämnena, vill du diskutera cyklar så tycker jag att du kan starta en annan tråd.

Förövrigt så var det säkert standard 60 watts lampor.

Kontrollera stavningen nästa gång!

:sniper:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...