Jump to content

Hemligheter på Balkan

Recommended Posts

Har hört berättas (men ej fått det bekräftat) att Carl Bildt under sin tid på balkan fick sin helikopter nedskjuten men att det tystats ned. Tydligen skulle det varit ett attentat när helikoptern landade/lyfte men den klarade sig ned igen. Nå fler som hört detta? Jag har hört det av folk som var på balkan samtidigt som detta skedde (vilket dock inte ger det hela så mycket mer trovärdighet) :)

Skulle skrivit i Markan istället slår det mig nu.. Sorry..

Jag tvivlar på att det stämmer. Hade det varit någonstans i närheten av sanningen hade en kvällstidning luskat reda på det och tryckt "CARL BILDTS HELIKOPTER NERSKJUTEN" på framsidan. Det låter alltså mer som någon form av "Urban Legend".

beror på hur offentligt det var.. allt ser inte media.. kan hända att det stämmer tror det dock.. men att carl och hans franska livvakter skulle in i en helikopter som sen sprängdes.. men bara dom runt om.. så dom bara "beställde" en ny och det bara blev "one chopper missing.. destoryed" och inget media kollar efter.. men nja.. känns ju inte direkt trovärdigt..

Som jag hörde det så blev helikoptern inte förstörd utan bara skadad. Den lyckades  landa och de ropade fram en ny. :D

Ganska enkelt att säga att det var maskinfel coh sedan lappa

diverse hål. :) Men som sagt.. Jag tar det hela med en stor nypa salt.. Jag tänkte bara kolla ifall fler har hört det från andra håll. :)