Metz Posted August 25, 2003 Report Share Posted August 25, 2003 tyvärr så fick inte "LRRP" plats ty man bara får ha tio alternativ och det finns 11 Blåguls men om ni vill rösta på han så skriv det Skriv gärna en motivation till varför ni röstade som ni gjorde Link to comment Share on other sites More sharing options...
APC-mannen Posted August 25, 2003 Report Share Posted August 25, 2003 Röstar på achilleos eftersom han är den enda som jag sett IRL... Samt att han är den enda som kan bekräfta APC-mannens existens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knekt Posted August 25, 2003 Report Share Posted August 25, 2003 Röstar på achilleos eftersom han är den enda som jag sett IRL... Samt att han är den enda som kan bekräfta APC-mannens existens. *lol* Själv har jag aldrig tvivlat på din existens, så det blir väl till att rösta likadant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mårten Posted August 25, 2003 Report Share Posted August 25, 2003 jag vågar inte rösta, ty jag är säker på att åsiktsregistrering pågår i full skala på soldfforum. jag har hört om en kille som röstade i en liknande omröstning. han "försvann" för ett tag sedan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
benzen Posted August 25, 2003 Report Share Posted August 25, 2003 Röstar på 9x19. För att han är han. Liksom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
APC-mannen Posted August 25, 2003 Report Share Posted August 25, 2003 Röstar på achilleos eftersom han är den enda som jag sett IRL... Samt att han är den enda som kan bekräfta APC-mannens existens. *lol* Själv har jag aldrig tvivlat på din existens, så det blir väl till att rösta likadant. Ja, hade du bara varit blågul så hade jag röstat på dig direkt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattsson Posted August 25, 2003 Report Share Posted August 25, 2003 jag vågar inte rösta, ty jag är säker på att åsiktsregistrering pågår i full skala på soldfforum. jag har hört om en kille som röstade i en liknande omröstning. han "försvann" för ett tag sedan. Jag tror på fotomodellerna! (läs Konspirationer ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted August 25, 2003 Report Share Posted August 25, 2003 (edited) Gör om- gör rätt!!! Enligt SoldFs medlemslista så finns det bara 7st Blågula. Ing The Swede 9x19 Kimster Hvprsk achilleos TangoXray och LRRP Henke, Johan och Spacedump är Super admin. Fu-Dahlberg och Yman är Underbefäl. Metz ta in korrekt und innan du fipplar till det... :P Röstningen bör ogiltigförklaras. Edited August 25, 2003 by Nifelhel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gorg Posted August 25, 2003 Report Share Posted August 25, 2003 kan man inte få rösta 2 gånger.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metz Posted August 25, 2003 Author Report Share Posted August 25, 2003 Gör om- gör rätt!!! Enligt SoldFs medlemslista så finns det bara 7st Blågula. Metz ta in korrekt und innan du fipplar till det... :P Röstningen bör ogiltigförklaras. jag fråga kimman om hur många det var och då gav han mig en lista på 11 st moderatorer så jag kanska bara ska ändra titeln från blågul till moderatorer lr så kanske nån av super adminarna kan göra ett undantag och lägga till LRRP,Yman o FU dahlberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted August 25, 2003 Forumsledning Report Share Posted August 25, 2003 @Nifelhel tss tss detaljer.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzerfaust Posted August 25, 2003 Report Share Posted August 25, 2003 Jag har röstat också. kimster, Vet inte om det va han som fixa´t, men han va åtminstonde "medlare" när jag vart kickad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted August 25, 2003 Forumsledning Report Share Posted August 25, 2003 Tog bort Spacedump ur listan, då han inte ingår som BlåGul. Resten gör det, mer eller mindre. /Kimster BlåGul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest d97ao Posted August 25, 2003 Report Share Posted August 25, 2003 Har du blivit både general och SEAL Kimster? Tänker på din uniform Link to comment Share on other sites More sharing options...
IIHF Posted August 25, 2003 Report Share Posted August 25, 2003 (edited) SEAL är väl inte Kimster. Men jag tror att vår SoldF-General Kimster har en av de ovanligaste utbildningstecknen man kan ha.... Nämligen SoldF-tecknet. DP Edited August 25, 2003 by IIHF_Ref Link to comment Share on other sites More sharing options...
LYNX Posted August 27, 2003 Report Share Posted August 27, 2003 @Nifelhel tss tss detaljer.. RIGHT ON KIMSTER! Blanda inte in fakta i den här diskussionen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xteam Posted August 27, 2003 Report Share Posted August 27, 2003 Ger min röst till den allvetande the Swede xteam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myran Posted August 27, 2003 Report Share Posted August 27, 2003 rösta på henke.. just because.. :P nej men.. utan henke skulle det ju inte vara någon soldf, eller någon Kimster eller The Swede att rösta på :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
panzerkampfwagen Posted August 27, 2003 Report Share Posted August 27, 2003 Vill inte göra de andra blågula gramse, med resultat att alla mina trådar stängs ;) Men jag måste ändå säga Swede. hans jovialiska sätt roar mig mkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISU Posted August 27, 2003 Report Share Posted August 27, 2003 The Swede pga att vi tjänst gjorde på samma 8:e I Bosnien Ba03.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Womack Posted August 27, 2003 Report Share Posted August 27, 2003 Kimster, för han är så jäkla lik en jag känner... lite långsökt kanske men jag känner ju ingen så bra här så det får bli han Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted August 27, 2003 Report Share Posted August 27, 2003 Ingen lyssnar på mig.. jaja Jag röstar på den allsmäktige Lurpen.... sådeså Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Johanson Posted August 27, 2003 Report Share Posted August 27, 2003 Ingen lyssnar på mig.. jaja Jag röstar på den allsmäktige Lurpen.... sådeså Jag gör som Nifelhel och röstar på LRRP. Helt enkelt för att han var den blågul jag kom bäst överens med, av en eller annan anledning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArvidA Posted August 28, 2003 Report Share Posted August 28, 2003 (edited) Efter som ni har tagit bort den allsmäktige SpaceDump från omröstningen så får jag väl ta och rösta igen... Jag lägger då min röst på Lrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrp. J*vligt schyst kille (det gäller förövrigt alla BlåGul ;) ), och otroligt kunnig. Spännande berättelser skriver han också B) Edited August 28, 2003 by Max Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted July 12, 2004 Forumsledning Report Share Posted July 12, 2004 Hittade denna i högen av intressanta trådar som ligger o lurar i markan.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
simon Posted July 12, 2004 Report Share Posted July 12, 2004 Röstade blankt, för ingen BlåGul har ännu varit extra trevlig mot mig och mina trådar... ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted July 12, 2004 Report Share Posted July 12, 2004 tyvärr måste jag rösta blankt... HvPrsk, Fu Dahlberg och The Swede har jag träffat IRL (Achilleos har jag sett) LRRP är en favorit, niox är duktig, Kimster är.. ja, storsläggan, Ing är.. tja.. Ing helt enkelt, Henke är ÖB.... tja.. ALLA är värda en röst från mig... SKITBRA jobbat alla Blågula Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dedicated Posted July 14, 2004 Report Share Posted July 14, 2004 The Swede Mannen som FMLOG inte kan förse med tillräckligt stort kroppsskydd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PingisÖga Posted July 14, 2004 Report Share Posted July 14, 2004 The swede.. Endast för hans gulliga skägg ....Eller inte.... :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
dxl Posted July 17, 2004 Report Share Posted July 17, 2004 Dahlberg... en T2 nisse är trots allt en nisse i min smakq Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts