Fu Gson Posted August 22, 2003 Report Share Posted August 22, 2003 http://www.chryslermdff.com/parlor.asp?loadMovie1=true riktigt bra, kommer aldrig mer använda IRC..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
livgardist Posted August 22, 2003 Report Share Posted August 22, 2003 Riktigt skön film Använda kan du väl göra.. men du får sluta ragga på Anna_15_blond Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjg Posted August 22, 2003 Report Share Posted August 22, 2003 Den var riktig tuff!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted August 22, 2003 Forumsledning Report Share Posted August 22, 2003 Den e ruskigt bra.. så jävla sann !!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Gson Posted August 22, 2003 Author Report Share Posted August 22, 2003 och hur vet du det kimster? vilket av scenariona är självupplevt? B) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gorg Posted August 22, 2003 Report Share Posted August 22, 2003 haha, otroligt bra o sann film Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doyle Posted August 22, 2003 Report Share Posted August 22, 2003 haha, fyfan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted August 22, 2003 Forumsledning Report Share Posted August 22, 2003 och hur vet du det kimster? vilket av scenariona är självupplevt? B) Jag ? du jag e nog inte ensam om att vara berörd !! X| Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atrax Posted August 22, 2003 Report Share Posted August 22, 2003 Om ni som jag har problem med att servern är för långsam så finns det en mirror på http://users3.ev1.net/~hmillerjr/the_parlor_dsl.wmv sliter själv i 200kb/s därifrån bättre än 20kb/s Link to comment Share on other sites More sharing options...
NBC Posted August 22, 2003 Report Share Posted August 22, 2003 Riktigt bra faktiskt, tur att man inte tjötar med en massa okända människor dagarna i ända som vissa gör... ja förutom er då, men så mycket flirtande sker väl inte på detta forumet hoppas jag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atrax Posted August 23, 2003 Report Share Posted August 23, 2003 du skulle bara veta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted August 23, 2003 Report Share Posted August 23, 2003 Link to comment Share on other sites More sharing options...
facit Posted August 25, 2003 Report Share Posted August 25, 2003 Fan va ball! Ruskigt bra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning henke Posted September 3, 2003 Forumsledning Report Share Posted September 3, 2003 Den var ruskigt bra! Tur jag hittade den här bortglömda tråden. Nu skall jag maila runt den till polare Som tur var var det ju inte lika hemskt när man träffade en del från forumet IRL. Kimster var en 55 årig dam på Östermalm. Doyle en senil herre från Malmö med förflutet inom spärrbataljonerna. R116 en 15 FBU-aktiv kille som gör allt för att bli KJ men kan inte pga synen. Isgubbe är en 19 årig tjej som tycker det är kul att kunna chatta med killar utan att komma in på sex hela tiden... Oz en fd FMV anställd som tycker det ä kul att hålla ögonen på vad allmänheten snackar om... Men så var det ju inte... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest J-Star Posted September 3, 2003 Report Share Posted September 3, 2003 När jag började chatta på nätet (1993), då var det en utpräglad nörd-domän. Sedan dess har saker förändrats lite. När man börjar träffa folk IRL, då upptäcker man att alla de fördomar och alla de mentala bilder man skapat av människorna inte alls stämmer. Och det är inte alltid till det sämre... långt ifrån alltid. /J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kommer få tönt-tjänst Posted September 3, 2003 Report Share Posted September 3, 2003 När jag började chatta på nätet (1993), då var det en utpräglad nörd-domän. Sedan dess har saker förändrats lite. När man börjar träffa folk IRL, då upptäcker man att alla de fördomar och alla de mentala bilder man skapat av människorna inte alls stämmer. Och det är inte alltid till det sämre... långt ifrån alltid. /J Möjligheten att med ämnesrelaterade forum och chattar kunna finna förståndiga personer med samma intressen nästan oberoende av geologisk utgångspunkt är helt klart underskattad. Speciellt om man rör sig mest i glesbygd. Man kan inte i sina dumma fördommar ignorera människor utan kan enbart bedömma hur man trivs med den som personen är (eller utger sig för att vara). Gallring med enorm kapcitet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runningback Posted September 4, 2003 Report Share Posted September 4, 2003 HAHA, det är ju så det går till ju Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.