Zoran Posted August 17, 2003 Report Share Posted August 17, 2003 Detta kan bara hända i Tyskland...eller? Jag var bara tvungen att dela med mig. Jag såg det på ett annat forum. /Z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flippan Posted August 17, 2003 Report Share Posted August 17, 2003 Hehe så jävla dum man kan va då!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boston Posted August 17, 2003 Report Share Posted August 17, 2003 Det kan ju bara inte vara sant... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dahlberg Posted August 17, 2003 Report Share Posted August 17, 2003 Det där måste vara fejk... Visst om hon är ett sinnesbefriat exempel på en tysk, men att nästan hälften i publiken även tror att George W. Bush heter Edmund i förnamn... Jag hoppas att publiken drev med henne... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheStroyer Posted August 17, 2003 Report Share Posted August 17, 2003 Hur lyckades hon komma med i det programmet? Så där dum kan man inte vara. Frågan är ju i samma klass som tex: Vad är det för färg på Kalles vita häst? ja se tyskar Link to comment Share on other sites More sharing options...
bushman Posted August 17, 2003 Report Share Posted August 17, 2003 hmmm hade det vart i usa så hade nog utslaget för publiken blivit 50/50. det är därför schwartzenegger kommer att vinna guvönörsvalet, alla vet vem det är och vet både hur han ser ut och hans förnamn. USA inte direkt skapelsens krona, vad gäller utbildning....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fraggel Posted August 17, 2003 Report Share Posted August 17, 2003 Jag har sett det förut och det är en fejk... Sorry grabbs... Hehehe Tysk >> <Berlinmuren (den kanske skulle stått kvar)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted August 17, 2003 Report Share Posted August 17, 2003 Det som är tragiskt är att det faktiskt finns sådana korkade människor som vandrar på denna jord. Som dessutom har rösträtt oxå, och får vara med och välja den/dem skall styra landet. Och dem finns i stora drivor... Tur att denna var fejk :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
bäfver Posted August 17, 2003 Report Share Posted August 17, 2003 Det som är tragiskt är att det faktiskt finns sådana korkade människor som vandrar på denna jord. Som dessutom har rösträtt också och får vara med och välja den/dem skall styra landet. Och dem finns i stora drivor... Tur att denna var fejk :P mm... jo, vi borde ha ett IQ-test innan man får gå och rösta... NOT!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SSN Posted August 17, 2003 Report Share Posted August 17, 2003 Det som är tragiskt är att det faktiskt finns sådana korkade människor som vandrar på denna jord. Som dessutom har rösträtt också och får vara med och välja den/dem skall styra landet. Och dem finns i stora drivor... Tur att denna var fejk :P mm... jo, vi borde ha ett IQ-test innan man får gå och rösta... NOT!!!!!!!!!!! ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gripen Posted August 17, 2003 Report Share Posted August 17, 2003 IQ test På tal om IQ test..... prova på och se vad ni får..... själv hade man 127, fast de sista frågorna bara chansar man på för det blir så jädra långtråkigt, bara en massa kuber och skit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bad Karma Posted August 18, 2003 Report Share Posted August 18, 2003 123 här på spridning 15 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pete Posted August 18, 2003 Report Share Posted August 18, 2003 Jag landade på 128, spridning 15 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bronson Posted August 18, 2003 Report Share Posted August 18, 2003 Vill inte skryta och kräver inte att nån ska tro på mig, men de tester jag kört tidigare har samtliga gett svar mellan 145 och 152. Så några internet-tester börjar jag inte längre leka med, de har sannerligen visat vad de går för. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestor Posted August 18, 2003 Report Share Posted August 18, 2003 hehe. väldigt kul kartistk Link to comment Share on other sites More sharing options...
HvUJJ [Färén] Posted August 18, 2003 Report Share Posted August 18, 2003 123 på spridning 15.. och de sista (10 frågorna ?) var otroligt tråkiga så de tryckte ja bara på något av de alternativen som fanns Link to comment Share on other sites More sharing options...
Honken Posted August 18, 2003 Report Share Posted August 18, 2003 kanske borde säga att om man har 100 i IQ så ligger man strax över mdelsnittet. Då vet ni vad detta betyder? Just det. Sidan ni testar på är inte riktigt rätt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.