Jump to content

Vem vill bli... idiotförklarad?

Zoran

Recommended Posts

hmmm hade det vart i usa så hade nog utslaget för publiken blivit 50/50.

det är därför schwartzenegger kommer att vinna guvönörsvalet, alla vet vem det är och vet både hur han ser ut och hans förnamn.

USA inte direkt skapelsens krona, vad gäller utbildning.......

Det som är tragiskt är att det faktiskt finns sådana korkade människor som vandrar på denna jord. Som dessutom har rösträtt oxå, och får vara med och välja den/dem skall styra landet. Och dem finns i stora drivor... :lol:

Tur att denna var fejk :P

Det som är tragiskt är att det faktiskt finns sådana korkade människor som vandrar på denna jord. Som dessutom har rösträtt också och får vara med och välja den/dem skall styra landet. Och dem finns i stora drivor... :lol: 

Tur att denna var fejk :P

mm... jo, vi borde ha ett IQ-test innan man får gå och rösta... NOT!!!!!!!!!!! :ak:

Det som är tragiskt är att det faktiskt finns sådana korkade människor som vandrar på denna jord. Som dessutom har rösträtt också och får vara med och välja den/dem skall styra landet. Och dem finns i stora drivor... :lol: 

Tur att denna var fejk   :P

mm... jo, vi borde ha ett IQ-test innan man får gå och rösta... NOT!!!!!!!!!!! :ak:

?

Vill inte skryta och kräver inte att nån ska tro på mig, men de tester jag kört tidigare har samtliga gett svar mellan 145 och 152. Så några internet-tester börjar jag inte längre leka med, de har sannerligen visat vad de går för.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...