Guest Sandin Posted June 5, 2002 Report Share Posted June 5, 2002 Får man kopiera det häftet tro.. Har letat efter någon form av text som säger att man inte får men kan inte hitta någon.. Åsikter?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexandersson Posted June 5, 2002 Report Share Posted June 5, 2002 Troligtvis inte då boken är skriven och gjort av FM som med det också äger rättigheterna till den... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TangoXray Posted June 5, 2002 Report Share Posted June 5, 2002 Är det inte så att all skriven text är skyddad genom upphovsrättslagen även om det inte uttryckligen står så? Men jag kan ha fel.... /TangoXray Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PHP Posted June 5, 2002 Report Share Posted June 5, 2002 Du har inte fel, snarare rätt! Kontakta FM och fråga om lov... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sandin Posted June 5, 2002 Report Share Posted June 5, 2002 Får nog göra det.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dysse Posted June 6, 2002 Report Share Posted June 6, 2002 När du gjort det, let me know ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TangoXray Posted June 6, 2002 Report Share Posted June 6, 2002 Ja! Får du kopiera så ser jag gärna en kopia komma åt mitt håll! Rättning hitåt! /TangoXray Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sandin Posted June 6, 2002 Report Share Posted June 6, 2002 Hahahah... Ser ut som vi har några prickskytte-människor här.. Härligt ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Johanson Posted June 6, 2002 Report Share Posted June 6, 2002 Ja, nästan så man blev sugen på att ha en kopia också. Måste se till att få skjuta prickskyttegevär 90 igen, det och jag kom så bra överens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HvPrsk Posted June 6, 2002 Report Share Posted June 6, 2002 Be någon annan kopiera den så slipper du fundera på det.... Synd att den aldrig kom i tryck, det är ett bra kompendie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sandin Posted June 6, 2002 Report Share Posted June 6, 2002 Sant.. Kan ju be min kompis Molgan göra det :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted June 6, 2002 Report Share Posted June 6, 2002 HVPrsk, det aknske kan vara ett gäng här som skulle kunna tänkas besöka din websida? Finns den kvar så vore det väl kanske fint om du la upp länken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HvPrsk Posted June 6, 2002 Report Share Posted June 6, 2002 HVPrsk, det aknske kan vara ett gäng här som skulle kunna tänkas besöka din websida? Finns den kvar så vore det väl kanske fint om du la upp länken? Sir, Yes, SIR! http://www.hvprsk.nu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sandin Posted June 8, 2002 Report Share Posted June 8, 2002 Funderar på att om tillstånd ges scanna in och skapa ett Acrobat dokument..Man borde ju få "säkerhetskopiera" till sig själv eftersom den slits med tiden.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JBP Posted June 12, 2002 Report Share Posted June 12, 2002 Får man kopiera det häftet tro..Har letat efter någon form av text som säger att man inte får men kan inte hitta någon.. Åsikter?? hmmm som svar på din fråga kan jag bara säga.....vet inte, men då jag har fått en kopia förra året av en Kapten på K3 som är Prickskytteinstr så borde det inte vara några som helst problem.....Gör bara på rätt sätt.....håll tyst om det, det dom inte vet har dom heller inte ont av *asg* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts