Magnus Posted August 1, 2003 Report Share Posted August 1, 2003 Snubblade över den här intressanta sidan. Den driva att ett gäng som lockas av "Förbjudet för obehöriga"-skyltar. De har bland annat varit inne i en övergiven missilsilo. Även övergivna sjukhus, båtar, tunnelbanestationer m.m har besökt. Rätt intressant och väl värt en titt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fraggel Posted August 1, 2003 Report Share Posted August 1, 2003 Coola killar, det finns ju en del object att smita in i här hemma också.. Kolla sös tex, nu är det dock mycket svårare än för några år sedan. Nu sitter det kameror och sånt över allt där nere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fågel Fenix Posted August 1, 2003 Report Share Posted August 1, 2003 OOOh det där är spännande saker! Har själv gjort liknande i miniatyrformat. Det lokala nedlagda Scan har fått sig några besök under de tidigare ungdomsåren. Mkt spännande! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzerfaust Posted August 1, 2003 Report Share Posted August 1, 2003 Coola killar, det finns ju en del object att smita in i här hemma också..Kolla sös tex, nu är det dock mycket svårare än för några år sedan. Nu sitter det kameror och sånt över allt där nere ? sös? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted August 1, 2003 Report Share Posted August 1, 2003 SÖS= Söder Sjukhuset misstänker jag.... Wittman har du inte hört talas om GOOGLE.com???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
2Sharp Posted August 1, 2003 Report Share Posted August 1, 2003 Mmmm... nice, är det någon i Gbg området som känner för att råkas för lite UE så kan ni ju PM'a mig.. Jag har ingen erfarenhet, men tillsammans borde man ju kunna hitta en del intressanta ställen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mdn Posted August 1, 2003 Report Share Posted August 1, 2003 Nu då tillträdesförbudet hävts på en massa öar i Stockholms skärgård så borde det finnas en och annan övergiven KA-anläggning att titta på, eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.