Masse Posted July 31, 2003 Report Share Posted July 31, 2003 Attans oxå! Missade programmet igår om "Rockets and missiles" Det kommer väl i repris hoppas jag! Någon här som har erfarenhet av att "spela in" från TV till datorn?? Kunde vart kul att ha programmen från Modern warfare serien lättillgängliga. ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted July 31, 2003 Report Share Posted July 31, 2003 Det programmet har dom visat sisådär 1000 gånger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Master_of_demons Posted July 31, 2003 Report Share Posted July 31, 2003 de programmen visas om och om igen ju Ha tålamod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfsong Posted July 31, 2003 Report Share Posted July 31, 2003 Riktigt gammalt program. Det finns på orginal VHS vid FTS (Flygvapnets Tekniska Skola) så vi såg den när jag gick där.... och den var gammal och utsliten redan då. Sånna program håller bara ett år i dagens utveckling. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzerfaust Posted July 31, 2003 Report Share Posted July 31, 2003 Dom kör ju sådana program hela tiden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Masse Posted July 31, 2003 Author Report Share Posted July 31, 2003 JO jag vet att dom kommer med jämna mellanrum men ändå... retligt Man såg att det var gammalt material dom visade men ändå coola grejer. Hade varit super att se ngt nyare material. Någon som vet ngt liknande man kan leta efter på nätet eller nått? Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkstar Posted July 31, 2003 Report Share Posted July 31, 2003 Har man TV-in på sitt grafikkort brukar det följa med ett program. Finns säkert att ladda ner också även om jag inte har koll på vilket som är bäst just nu. Vi satt och skrattade lite på jobbet åt filmen. De svenska soldaterna är snorkassa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amfibieslusken Posted July 31, 2003 Report Share Posted July 31, 2003 "And the most recent development in swedish warfare is the BILL, or RBS 56. HAHA. Jag tycker att discovery ska visa sina lite nyare filmer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzerfaust Posted July 31, 2003 Report Share Posted July 31, 2003 yea Link to comment Share on other sites More sharing options...
"Insats Hv" nisse Posted August 7, 2003 Report Share Posted August 7, 2003 "And the most recent development in swedish warfare is the BILL, or RBS 56. HAHA. Jag tycker att discovery ska visa sina lite nyare filmer. för att inte tala om stridsvagn S... benstommen i det svenska försvaret Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.