Lucas Posted March 12 Report Share Posted March 12 hej, jag ska snart göra lumpen, 4 augusti smäller det. Men vad är det för tester på inryckningen. Är det samma som gäller på mönstringen som på inryckningen. Vad skulle hända om jag får försämrade resultat på inryckningen? Tror jag ligger i farozon tyvärr när det gäller hörseln. På mina mönstrings resultat så ser man att jag klarade hörseltestet precis så att det blev godkänt. Mannen sa till mig att sänka volymen på lurarna då jag har typ Max ljud på. Så dum jag är så har jag inte sänkt någon volym på lurarna tills dess. Det jag antar är att hörseln är typ det vikigaste när det gäller att ens få ta lumpen eller ej. Så mina fråga är egentligen om jag typ kan ställa mig inpå att det inte blir någon lumpen redan nu och blir troligtvis hemförlovad? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pmiliär Posted May 19 Report Share Posted May 19 Det är inga tester vid mönstringen för att sålla ut, det var de du gjorde vid mönstring som räknas. Just hörseln får du testa i början och slutet av utbildning men då för att kontrollera om du fått nedsatt hörsel under utbildningen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts