Hans S Posted November 22, 2024 Report Share Posted November 22, 2024 (edited) Jag stjäl idén av mig själv (fast jag stal den själv innan från salig VoF-forumet. https://forum.skalman.nu/viewtopic.php?f=40&t=39095 Först ut får bli: Quote ... Det är alltså, om nu Sverige ska fortsätta tillverka flygplan vilket jag personligen inte anser vi har råd med, flygvapnet och försvarsmakten som ska definiera "detta ska vi ha" och SAAB ska med mössan i hand säga "jajamensan". Är det ett 20 motorigt strategiskt bombplan med kapacitet att flyga till rymden så får saab bygga ett sådant. Är det en obemannad "aliexpress" drönare tja då får det väl vara en sådan. Min fetstil. Har ni fler citat här som har roat er rejält? Vete tusan om jag fick till citat rätt men någon hugad får gärna städa. Ville bara ha en ren länk. MVH Hans Edited November 22, 2024 by Hans S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts