Jump to content

Ämnen som har spårat ur


Mattsson

Recommended Posts

Som trogen läsare av det här fina forumet har jag ofta undrat när Blågul stänger trådar om det finns någon tråd som spårat så totalt att man blir mörkrädd eller är Blågul så effektiva?

 

(sökt hitta inte något)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hmm.. jo. Det har nog hänt att det kommit ganska skumma trådar.

 

Och nog stängs de, och kastas jättelångt bort. Menar du att du inte sett det?

:baskerKav:

Jo, jag har sett ett par skumma trådar men någon måste vara som tar rekord om du förstår vad jag menar

Link to comment
Share on other sites

Fan jag läst just den där tråden då han och den andra killen (närminne som en guldfisk) fick en avhyvling av Blågul och slänger ut han slänger ur sig totalt ovettiga saker, men vad göra. OT tillbaka till ursprungstråden inga person angrepp, seså!

Link to comment
Share on other sites

Och sedan efter en tids pajkastning, så stängs trådarna ned och förvinner... Det kanske beror på att det är NÅGON av de BlåGula som har varit jägare och har haft basker vid några tillfällen, och denna BlåGula kanske har haft mycket traumatiska upplevelser av dessa att han stänger ner och tystar alla trådar om baskrar och jägare...

 

EDIT: Måste ju bara tillägga att det jag skrev förmodligen inte har någon verklighetsförankring, och att jag inte har någon aning om huruvida någon BlåGul har haft traumatiska upplevelser av baskrar och jägare... baskrar är ju för övrigt lite läskiga, då de kan se konstiga ut...

 

Åååh, vad jag har varit OT nu, och BlåGul får gärna ta bort denna post, man skriver lätt mysko grejer kl.03 på morgonen...

 

Jag --> :}

Edited by Dahlberg
Link to comment
Share on other sites

Finns den tråden kvar?

Och ta det lungt med pajern, jag har jätte stor användning mot en paj just nu (har varken käkat frukost eller lunch)

 

ps fan spåra inte ur till ett spår om pajer nu!

 

edit1: blev förmånga spår här över det ska vara tråd

 

edit2: har käkat korv så jag är inte lika sugen på pajen längre, vill nån ha? och som sakt saker som spårat ur på forumet men inga pajer

Edited by Mattssonmannen
Link to comment
Share on other sites

De blänker så fint

(om de inte är mattade förstås).

 

 

Sanningen ligger nog närmare att människan är destruktiv och kniven är ett ypperligt redskap att förstöra med.

Edited by Honken
Link to comment
Share on other sites

Tuffa knivar:

 

Dagges knivtråd

 

Mycket underhållande.

Varför försvinner alla sådana här människor ?! :D:lala:

 

Det är ju dom som är roligast! ;)

 

Tas med en stor nypa ironi...

Även om nu ditt inlägg inte var helt seriöst håller jag med dig, till viss del; ibland behövs det lite annorlunda och "oseriösa" människor för att vi inte ska bli ett gäng tråkmånsar som hela tiden ska vara hyperseriösa. Citerar Doktor Kosmos:

-"Seriös är värdelös."

Man måste dock uppskatta när man ska vara seriös och när man ska vara oseriös :lala:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...