Jump to content

V - älskare

ABP

Recommended Posts

Här kommer jag med glada nyheter för alla oss som gillar V

Det är på gång att göras en 3h lång tvfilm nu. Kenneth Johnson som gjorde de två första avsnitten av serien skall regissera, skriva manus och producera den. Det lutar på att denna kommer bygga på de två första avsnitten och det som hände efter dem har aldrig hänt utan filmen kommer göras så som det var tänkt från början. Det postiva med detta är att vi slipper stjärnbarn och deras gröna gummisyskon. Nackdelen är att Micheal Ironsides karaktär inte kommer att finnas (såvida de inte introducerar honom igen?)

Så nu är det bara att sitta och vänta på "V: The second generation"

Jag vill att nån tv-kanal ska borja visa Månbas Alpha igen.  :wub:

Jag såg månbas alpha på tv3 för c:a 5 år sedan, gu vad jag garvade.

Det var det löjligaste programmet jag sett, men när jag var lite var det mitt favoritprogram,

kul att se hur man utvecklas. Jag kan lova dig ett gott skratta om du hittar det... :baskerHV:

Jag såg månbas alpha på tv3 för c:a 5 år sedan, gu vad jag garvade.

Det var det löjligaste programmet jag sett, men när jag var lite var det mitt favoritprogram

Inte minst när den supermoderna datorn har ett användargränssnitt som utgörs av en kvittoskrivare :-(

Guest Fågel Fenix

Urförlig förklaring krävs angående denna mediatjofräs med det kortaste namnet jag har sett! :-(:)

//En som inte vet vad "V" är..

Guest Fågel Fenix
V är en SciFi serie som gick på 80talet. V står för "Visitors". Dem fick det coola namnet "Besökarna" på svenska  :)  :)

OK

Översättningen låter ungefär lika spännande som när mormor och fabror evert kommer på fikabesök :dong:

Den info jag har kommer Mike, Julie och Diana vara med. Hoppas bara inte NBC stoppar produktionen. Det som satte igång planerna var den gigantiska DVD försäljningen av filmerna. Bara amazon hade sålt 250 000 skivor (R1) När filmbolaget hade räknad en total marknad på 10-15 000 filmer.

Guest J-Star
V är en SciFi serie som gick på 80talet. V står för "Visitors". Dem fick det coola namnet "Besökarna" på svenska  :)  :o

V'et stod för "Victory". För h-vete...det var ju motståndsrörelsen som sprayade dem överallt... tror ni att de gjorde det för att hylla ödlekräken eller? :((

/J

Glöm ej den "läckra" ödlan, Diana.

Hoppas hon kommer tillbaka i alla fall... :wub:

Henne har man haft en del drömmar om :D

Hoo ja ett utav mina första sexuella minnen hade jag med Diana! i mina barndomsdrömmar!! hon var tilloch med fräsch som ödla!!

Grrrrrrr!

:):((:o:o:o:D:D,O:alien::alien::alien::alien::alien: 8|

För er stackare som inte känner till V får ni kika på IMDb.

Här har vi lite pics:

"Diana" (Jane Badler, mångas första sexidol)

mgjb04.JPG

"Mike Donovan" (Marc Singer, mannen som gav tighta jeans ett ansikte)

marc%20singer.jpg

:)

EDIT: bytte bilderna, länkningen verkade ju skita sig..

V är en SciFi serie som gick på 80talet. V står för "Visitors". Dem fick det coola namnet "Besökarna" på svenska  :/  :}

V'et stod för "Victory". För h-vete...det var ju motståndsrörelsen som sprayade dem överallt... tror ni att de gjorde det för att hylla ödlekräken eller? :D

/J

Sorry fan alla är vi trötta nån gång... och gör fel. Men om inte jag minns helt fel så betydde V först Visitors(och serien heter Visitors, inte Victory)...och sen blev det en symbol för kampen.. och ändrades till Victory

Guest J-Star

V'et stod för "Victory". För h-vete...det var ju motståndsrörelsen som sprayade dem överallt... tror ni att de gjorde det för att hylla ödlekräken eller?  :/

/J

Sorry fan alla är vi trötta nån gång... och gör fel. Men om inte jag minns helt fel så betydde V först Visitors(och serien heter Visitors, inte Victory)...och sen blev det en symbol för kampen.. och ändrades till Victory

Nej nej nej... serien heter V... rakt upp och ned. Och det kommer från slutet av första avsnittet.

Den gamle gubben som överlevde WWII hittar några ungar som grafittimålar en propaganda affisch för besökerna.

"If you are going to defy them, do it right... (spray paints a large "V" on Visitor propaganda poster) ...For Victory."

/J

Givetvis har jag lyssnat på kommentatorspåret på V :wub: med Vs skapare Kenneth Johnson där han förklarar att V hela tiden stod för Victory (eftersom de två första avsnitten hela tiden referar till andra världskriget och Nazisterna.)

Visitors var nått som allmänheten kom på. och det är fel :) :P :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...