Jump to content

Dator


1MPJ

Recommended Posts

Tänkte höra om det är någon på forumet som vet någon billig och bra datoraffär i gbg området där man får mycket dator för pengarna?

 

Antar att det finns folk med större koll än jag själv här på forumet.

Link to comment
Share on other sites

www.microstore.se

 

Ligger vid Vågmästareplatsen, har både internetbutik o direktförsäljniing.

 

Köpte min där för en månad sen, riktigt bra dator till ett lågt pris!

 

Rekommenderar dom varmt!

Link to comment
Share on other sites

Man kan väl inte köpa en billig dator alls, jag menar den sjunker ju i pris så fort man fått den

jag köpte en Fujitsu siemens förra året nästan exakt och då kostade den 15 000 kr ca utan skärm och nån månad efter hmmmm samma dator för 12 000 kr med skärm :huh:

Link to comment
Share on other sites

Datorbutiken har det senaste året tappat rätt mycket i kvalitet på sina leveranser och kundservice. Jag föredrar Komplett som många kallar för "Lilla Dustin".

Link to comment
Share on other sites

Skall det vara stationär dator eller bärbar dator?

Köpte nyligen en bärbar på Siba långt billigare än

någon annanstans, men jag skulle nog inte köpa en stationär dator där, dom brukar snåla in på hårddiskar, minnen, grafikkort osv. Min nästa stationära blir en ihopabyggd efter vissa önskemål.

Link to comment
Share on other sites

Tänkte köpa en stationär dator.

Vet ungefär vad jag skall ha för prylar, gillar inte de färdigmonterade på SIBA osv. de verkar dyra.

 

Tackar för övrigt för alla svar.

Link to comment
Share on other sites

i Gbg så kan jag rekomendera itpower billiga, men inte billigast, dock är de mkt trevliga och kunniga....och vill du göra inköpet IRL skulle iaf jag göra det på itpower...itpower

 

Edit: länken ville inte länka....nu länkar den..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...